• Головна
  • Нові відділення онлайн-магазину Kasta для покупців з м. Ужгород
Партнерский материал
12:16, 3 жовтня 2018 р.

Нові відділення онлайн-магазину Kasta для покупців з м. Ужгород

Партнерский материал
Нові відділення онлайн-магазину Kasta для покупців з м. Ужгород

Чому ще так багато українців роблять покупки в звичайних магазинах, витрачаючи величезну кількість часу на пошуки, а не в Інтернеті, де на одній вітрині можна побачити тисячі товарів потрібної категорії?

Все просто: люди бояться, що придбаний «наосліп» одяг не підійде за розміром чи погано сяде по фігурі; замовлений гаджет виявиться не тієї моделі; спортивний інвентар, посуд чи білизна будуть виготовлені не з того матеріалу; колір помади не відповідатиме відтінку, що був на фото; термін придатності корму для домашнього улюбленця збігатиме через кілька днів... Продовжувати можна безкінечно.

Тепер ця проблема розв’язана: один з найбільших інтернет-магазинів України Kasta відкриває «живі» центри обслуговування по всій країні. Їх уже понад 90! У кожному такому центрі, зокрема і в Ужгороді, обладнані зони огляду товарів і примірочні зони. Тепер тут можна спокійно розглянути придбані товари, переконатися в їхній належній якості та відповідності очікуваним характеристикам, без метушні приміряти і вибрати одяг та взуття. Якщо ж товари з якоїсь причини не підійшли, їх одразу можна повернути і протягом кількох хвилин отримати свої гроші на карту без жодних комісій. Вартість надсилання замовлення на офлайн-відділення «Касти» становить лише 15 грн, для власників карти Black ця послуга безкоштовна.

Тепер не потрібно турбуватися, що річ не відповідатиме зображенню на віртуальній вітрині, і не доведеться платити за товар, який не підійшов. Завдяки Kasta інтернет-шопінг стає дійсно зручним і безпечним. У маркетплейсі можна вибирати одяг, косметику, взуття, спортивні товари, зоотовари, корисні речі для дому та відпочинку, продукти харчування, посуд і багато іншого від 15 тисяч брендів.

Для покупців інтернет-магазину Kasta онлайн-шопінг став набагато більш передбачуваним, зручним і клієнтоорієнтованим. Представники компанії заявляють, що за подібними центрами – майбутнє: вони дають змогу суттєво скоротити витрати на доставку і замовляти більше товарів через Інтернет, не витрачаючи часу на їх пошук у звичайних магазинах.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
live comments feed...