18:30, 15 березня 2018 р.
«Бізнес прорив» в Ужгороді: подробиці організації масштабної бізнес-події на Закарпатті
У суботу, 24 березня, в Ужгороді відбудеться довгоочікувана одноденна конференція «Бізнес прорив». До обласного центру Закарпаття приїдуть 6 відомих спікерів, щоб разом з місцевими підприємцями, бізнесменами, менеджерами та іншими спеціалістами, які прагнуть розвитку та змін, обговорити актуальні питання ведення бізнесу, розповісти про сучасні інструменти розвитку власної справи, клієнтський сервіс, роботу у соцмережах тощо.
Організатором масштабного заходу виступила Європейська консалтингова група «Бізнес партнер». Натхненник та ідеолог компанії, фінансовий консультант та аудитор зі стажем більше 15 років, керівник Клініки сімейної стоматології Ірина Риляк розповіла про подробиці організації дійства.
На шляху розвитку
За словами Ірини Риляк ідея проведення такого заходу виникла вже давно:
«Такі бізнес-події на рівні України - не рідкість і я, у якості керівника стоматологічної клініки, неодноразово мала нагоду брати у них участь. Це завжди можливість почерпнути для себе щось нове, бути у курсі подій, отримати багаж знань та навичок, поспілкуватися з успішними людьми, однодумцями, навести корисні контакти. А чому б не зробити таку подію на Закарпатті? Ця амбітна ідея зріла вже давно і ось нарешті цієї весни наша команда вирішила її реалізувати»
До слова, консалтингова група «Бізнес партнер» здійснює діяльність на території Закарпаття з минулого року і за цей час зарекомендувала себе у якості надійного партнера місцевих компаній та фізичних осіб у проведенні тренінгів та навчань у різних напрямах:
«Ми намагаємося постійно удосконалюватися, вивчати потреби клієнтів та задовольняти їх якісними послугами. За час діяльності проведено чимало тренінгів як відкритих так і корпоративних, але черговий крок на шляху розвитку - організація масштабної бізнес-події, що буде насичена різною корисною інформацією, мотивацією та новими знайомствами. Людина не може знати все та бути фахівцем у всіх сферах, тому саме такі зустрічі з професіоналами, які досягли успіху в своїй сфері дозволяють розширити кругозір і отримати потрібні інструменти, які можна реалізувати на практиці».
Спікери та слухачі
Як повідомляє очільниця «Бізнес партнеру» Ірина Риляк у рамках проведення конференції для учасників виступатимуть:
Спікер Дмитро Палей співвласник і керуючий мережі отоларингологічних центрів і клінік слуху «Беттертон», досвідчений і талановитий підприємець, більше 8 років в сфері успішного бізнесу. Практик, який з чистого аркуша створив і розвинув успішну, ефективну компанію.
Тема: Особиста ефективність власника бізнесу /В якому напрямку розвиватись та чому? Що таке лідерство сьогодні? Саморозвиток власника, як основа Вашого бізнесу. Лідерство та харизма. Як ефективно управляти собою, людьми та змінами/
Спікер Олена Гударенко – сертифікований бізнес-тренер (школа ICBT), зовнішній консультант, практикуючий HR
Тема: Клієнтський сервіс і взаємини з клієнтами. /Кожен з нас хоча б раз стикався з непрофесійним клієнтським сервісом, тому нам прекрасно відомо, що значить для бізнесу розчарований і сердитий покупець. У той же час відмінна робота відділу обслуговування клієнтів може творити чудеса, роблячи клієнтів задоволеними і відданими вашому закладу. Який портрет сучасного споживача? Примхи та забаганки клієнтів. Перетворення первинного клієнта в постійного/
Спікер Андрій Длігач Доктор економічних наук. Генеральний директор групи компаній Advanter Group. Представник міжнародного агентства Luniter troubleshooting в Центральній і Східній Європі, керівник центру стратегій ГОШ, засновник холдингу Інтернет-проектів iVentures.
Тема: Бізнес – прорив. Як збільшити масштаб бізнесу в рази. /Якщо будеш робити те, що робиш, то будеш мати те, що маєш. Як отримати більше? Перш за все - змінити модель підприємницького мислення. Переглянути базовий ринок. Сформувати Велику Ідею і трансформувати її в нову бізнес-модель./
Спікер Михайло Притула Head of HR Preply, один із кращих HR – директорів СНГ, раніше HR – директор компанії СТБ і HR – бізнес партнер «Альфа –банку», де створював низку рекрутингових та тренінгових проектів, стратегії утримання персоналу в компанії. 12 років досвіду, автор онлайн курсів.
Тема: HR в сучасному бізнесі. /Досвід роботи ІТ компаній. Як працює HR в компаніях Кремнієвої долини. Чому компанії відмовляються від бонусів. Що саме приходить на зміну бонусам. Як компанії роблять працівників ефективними без премій. Які автоматизовані системи HR зараз використовують кращі компанії світу/
Спікер Кирило Таран головний по Лідогенерації в Social Mind Marketing Case
Тема: Налаштування реклами у Facebook та Instagram з нуля до першого клієнта /Усе про рекламу у соцмережах, її особливості та останні новинки та тенденції/
Також у програмі виступить й таємний спікер, ім’я якого у компанії тримають у секреті.
Захід проводиться для:
- підприємців, які мають на меті започаткувати нову справу та шукають натхнення та поштовх;
- менеджерів, представників малого та середнього бізнесу, які прагнуть розвиватись та підвищувати підприємницьку зрілість;
- для бізнесменів, підприємців та спеціалістів, які прагнуть збільшити коло корисних знайомств та зв’язків.
Час та місце
- Конференція «Бізнес прорив»
- 24 березня
- 10.00
- Готель-ранчо «Золота гора»
Деталі за посиланням: https://www.facebook.com/events/2045665179052805/
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
10:18, Вчора
2
10:14, 9 грудня
5
09:16, 11 грудня
live comments feed...