• Головна
  • 5 років для вас. Родина «Гемо Медика»: «Головна наша мрія – надавати якісну медичну допомогу людям і бути успішними у своїй справі»
19:00, 14 березня 2018 р.

5 років для вас. Родина «Гемо Медика»: «Головна наша мрія – надавати якісну медичну допомогу людям і бути успішними у своїй справі»

"Здоров’я – це найбільш вагомий ресурс, який ми маємо". Мало хто наважиться посперечатись із цими словами.

Однак, бувають моменти слабкості, коли без допомоги особливих людей ми не справляємось. Ці люди – професійні лікарі, які щомиті готові врятувати нас як від банальної застуди, так і більш серйозних хвороб.

Уже протягом 5-ти років в Ужгороді цією справою успішно займається колектив клініки «Гемо Медика».

0312.ua з нагоди 5-річного ювілею Клініки поспілкувався із головним лікарем закладу, Наталією Рубіш.

«Люди не розуміли, що сімейний лікар може практично все: подивитися і горло, і вухо; послухати і легені, і серце, оглянути живіт…»

У інтерв’ю нашому сайту пані Наталія розповіла про роки становлення клініки, своїх 5-х дітей, про «гемомедичан», які мешкають на своїй планеті, та грандіозні плани клініки на майбутнє.

«Ідея створення клініки виникла, напевно, навіть задовго до того, як була реалізована, - розпочинає Наталія - взагалі компанія «Гемо Медика» прийшла на Україну зі Словаччини, де власне й була заснована. В Ужгороді компанія розпочала свою роботу із лабораторної діагностики. Це були 2 невеличкі кабінети із незначним технічним оснащенням, а вже в 2011-у році ми відкрили кабінет комп’ютерної томографії. У той час я працювала на посаді менеджера з розвитку».

За словами головного лікаря, згодом виникла ідея переформатувати заклад у центр сімейної медицини:

«Тоді ми зрозуміли, що маємо ресурси для того, щоб допомогати людям зі всієї області. Більше того, саме тоді ми й вирішили створити центр сімейної медицини. Адже сучасний сімейний лікар має вміти визначати понад 80% патологій на первинному рівні, а не відразу ж відправляти людину в різні заклади до різних спеціалістів. Тож у 2013-у році клініка«Гемо Медика» відкрила двері для своїх пацієнтів. На момент відкриття нас було всього 25 людей. Так ми й розпочали свою діяльність.

Чи важко проходив процесс становлення?

- Звичайно, перший рік був ознайомчим. Люди не розуміли, що сімейний лікар може практично все: подивитися і горло, і вухо; послухати і легені, і серце, оглянути живіт… Рівень кваліфікації наших лікарів дозволяє діагностувати і лікувати на первинному рівні ряд захворювань, через які раніше потрібно було бігати по різним спеціалістам. Власне такий вектор ми й обрали: розвивати якісну первинну допомогу. Однак, є пацієнти, які інколи самі вирішують, яке їм лікування потрібне. Адже є Інтернет (посміхається – авт.). Якщо болить тут, значить, потрібно до такого лікаря… Ми ж радимо пройти огляд у сімейного лікаря.

«Так склалося, що коли мене запитують: «Скільки у вас дітей?», - то я відповідаю: «П ’ятеро. 4-х я народила, а 5-та – це «Гемо Медика»»

Наразі на якому рівні є довіра населення до Клініки «Гемо Медика»?

- Безумовно, довіра населення – це чи не найважливіший чинник у нашій справі. Упродовж усього часу функціонування нашої клініки ми керуємось девізом: «Ми справді піклуємося про вас!» Ми завжди говоримо нашим колегам, що до пацієнтів потрібно ставитись так, щоб вони відчули справжню турботу про себе. Адже будь-яка людина, яка йде до лікаря, відчуває страх. Неважливо, чи це приватна клініка, чи державна. І за 5 років роботи ми маємо певні результати. Якщо колись люди приходили до нас і запитували: «А чи справді ваш сімейний лікар може все?», то тепер для нас найбільш приємно, коли люди приходять до нас і кажуть: «Нам сказали, що у вас найкраще, що тут нам допоможуть».

Коли розпочинали свою роботу, чи розраховували на те, що про вашу клініку знатиме чи не кожен закарпатець?

- Створення такої клініки – це наша мрія. І так склалося, що коли мене запитують: «Скільки у вас дітей?», - то я відповідаю: «П’ятеро. 4-х я народила, а 5-та – це «Гемо Медика»». Ми вклали у цей проект свою душу, своє життя і пишаємось цим. Ми вірили у наш успіх. Було нелегко зробити так, аби люди повірили, що приватна клініка спроможна давати позитивні результати, що у нас про пацієнта піклуватимуться щиро, на найвищому рівні. І з кожним роком цей рівень довіри росте.

Однак не обходиться без незадоволених клієнтів…

- Немає зауважень там, де нічого не роблять. Можливо, таким словам не місце у лікувальному закладі…Однак, якщо зауваження все-таки є, ми обговорюємо їх усім колективом. Коли нашому лікарю кажуть приємні слова, то ми повинні це сприймати як похвалу усьому колективу. Так само і у випадку із зауваженнями. Це справа усіх наших працівників. Більше того, якщо у когось із наших пацієнтів є якісь нарікання, то ми запрошуємо його на особисту розмову: спілкуємось, пояснюємо…

Ми завжди дякуємо за конструктивну критику і використовуємо її як дуже цінну інформацію для покращення наших послуг.

«Ви можете навіть зараз зайти у кабінет будь-якого нашого працівника, і вони усі скажуть вам, що « Hemo Medika » - це одна сім’я»

Які стосунки у керівництва із персоналом? Чи може хтось із працівників зайти до вас у кабінет і просто розповісти якийсь жарт?

- Абсолютно. Ви можете навіть зараз зайти у кабінет будь-якого нашого працівника, і вони усі скажуть вам, що « Hemo Medika » - це одна сім’я. Звичайно, у всіх є своя зона і рівень відповідальності, проте усі розмови, дискусії ми проводимо як у сімейному колі. Усі працівники знають, що можуть зайти сюди із будь-якою проблемою, і вони не залишаться наодинці із нею. А на різних «корпоративах» ми називаємо один одного «гемомеддичани» і планета у нас своя – « Hemo Medika ».

Скільки людей за день приймає клініка?

- Звичайно, ми вели таку статистику. Якщо у перші місяці існування ми приймали від 5-7 пацієнтів за день у лікарів і 20 лабораторно, то тепер цей показник зріс до 200 пацієнтів за день до лікарів та 250-300 лабораторно. З'явилась така послуга, як оформлення лікарняних листків, відповідно і з цього приводу звернень до клініки побільшало.

Тобто є природна необхідність «розширюватися»?

- Безумовно. На сьогоднішній день ми відкрили 2 додаткові пункти забору. Також у планах відкриття денного стаціонару, кабінету ендоскопії, відділення "хірургії одного дня". Сподіваємось, що до кінця року ми реалізуємо ці плани.

Назвіть, будь ласка, 3 речі, якими найбільше пишаєтеся за час існування «Hemo Medika»?

- Насамперед, це колектив, який нам вдалося створити. Другий пункт – визнання серед пацієнтів. Третій – це визнання серед партнерів. Це лікарі інших закладів, які визнають, що наші послуги справді необхідні для підняття медицини рідного міста та області на якісно новий рівень. Вони спокійно, з 100%-вою довірою користуються нашими діагностичними послугами, надаючи медичну допомогу пацієнтам в інших закладах. Це свого роду 3 кити, на яких й тримається уся наша робота.

«…до дня захисту дітей ми щороку організовуємо різні благодійні акції з метою допомогти діткам рідного міста.»

На вашу думку, яким має бути сучасний український лікар?

- У першу чергу, сучасний український лікар має вірити у майбутнє нашої української медицини. Сучасний лікар має постійно удосконалювати свої професійні навички і у будь-якому разі прагнути допомогти своєму пацієнту. Ще один важливий фактор – лікар має мати належні умови для виконання своєї роботи.

Чи бере участь клініка у якихось благодійних проектах?

- Звичайно, якщо є можливість, ми долучаємось до проектів, які стосуються допомоги бійцям АТО, беремо спонсорську участь у різних благодійних забігах та велоперегонах. Також до дня захисту дітей ми щороку організовуємо різні благодійні акції з метою допомогти діткам рідного міста. Робимо це щиро, використовуючи не лише ресурси компанії, а і власні. Кожен працівник долучається до подібних акцій, віддаючи свій час, зусилля, кошти...

Які плани та, можливо, мрії у «Hemo Medika» на наступні 5 років?

- Плани - мати відділення в кожному райцентрі області.

- Головна наша мрія – це продовжувати якісно допомагати людям і відповідно бути успішними у своїй справі. Також хочемо, щоб кожен закарпатець, їдучи до нас навіть із якогось віддаленого села, знав, що у нашій Клініці йому допоможуть.

Сайт 0312.ua дякує пані Наталії за інтерв'ю та бажає їхній клініці процвітання!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#гемо #медика #лабораторії #діагноз #лікування #сімейний #лікар #оформлення #лікарняного #узд #огляд #консультації
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...