Проблема №15/22: в Ужгороді пасажири півтори години чекають на «маршрутку», а потім скидаються на таксі (РЕПОРТАЖ)

Проблема №15/22: в Ужгороді пасажири півтори години чекають на «маршрутку», а потім скидаються на таксі, Аттіла Ерделі

Тема «маршруток» в Ужгороді дуже непроста та, часом, навіть напружена.

Водії часто не виконують умови перевезення, бідкаються на велику кількість «пільговиків», стають учасниками резонансних конфліктів.

Пасажири також «не пасуть задніх» й інколи своєю поведінкою провокують «маршрутчиків».

Станом на 17 січня 2018-го року в Ужгороді назрів ще один конфлікт між перевізниками та пасажирами.

Проблема №15/22: в Ужгороді пасажири півтори години чекають на «маршрутку», а потім скидаються на таксі (РЕПОРТАЖ), фото-1

А розпочалось усе 11 листопада, коли у мерії прийняли рішення щодо об’єднання 15-го маршруту (вулиця Панаса Мирного – с. Оноківці) та 22-го (пл. Корятовича – Новий район).

Здавалося б, непогана ідея: можна буде уникнути пересадок, що спростить життя багатьом мешканцям Оноківців.

Та не все так просто і безтурботно, як видається на перший погляд…

14 січня до редакції 0312.ua звернулась мешканка Оноківців Світлана Тимощук і повідомила, що водії маршруту №15/22 ігнорують графік перевезень:

Проблема №15/22: в Ужгороді пасажири півтори години чекають на «маршрутку», а потім скидаються на таксі (РЕПОРТАЖ), фото-2

«Доброго дня. Дякую, що Ви зреагували. Це дійсно трагедія, - розпочинає Світлана - Я живу в селі Оноківці, працюю в місті Ужгород, щодня їжджу двічі цією маршруткою».

Жінка стверджує, що попри графік, "маршрутку" доводиться чекати дуже довго:

«Особисто я помітила і відчула на собі цю проблему в пятницю 12 січня, коли о 19.00 прийшла на зупинку (біля "Живої води"), а там близько 40 людей, і вже 40 хвилин, як не було маршрутки».

Світлана разом із іншими чекали автобус ще півтори години, але так і не дочекались:

«Я чекала до 20.30. Потім наші очікування пропали, і ми почали скидатися на таксі. Це був жах...»

Проблема №15/22: в Ужгороді пасажири півтори години чекають на «маршрутку», а потім скидаються на таксі (РЕПОРТАЖ), фото-3

Наступного дня – знову проблема:

«Потім в суботу я не могла виїхати із села, але добре, що через Оноківці курсують автобуси із сусідніх сіл та районів».

Як виявилось, контролю над водіями немає:

«Отримала номер диспечерської по "маршруткам" -  050 372 50 60, вони мені повідомили, що вони їх не контролюють».

Жінка каже, що ідея створення об’єднаного маршруту хороша, однак її турбує ставлення до її втілення самих «маршрутчиків»:

«На зміні є 7 автобусів, але наразі 2 поломаних, тому мої скарги безпідставні. Маршрут село Оноківці - вул. Чорновола, хороший. Але поведінка маршрутчиків мене вражає».

Проблема №15/22: в Ужгороді пасажири півтори години чекають на «маршрутку», а потім скидаються на таксі (РЕПОРТАЖ), фото-4

Кореспондент Сайту міста Ужгорода вирішив розібратися у чому ж проблема цього маршруту, як ставляться до ноу-хау інші мешканці Оноківців та чому за водіями на цьому маршруті і справді не можна прослідкувати?

15 січня. О 14:45 приходимо на зупинку на вулиці Панаса Мирного, де близько 20 людей чекають «маршрутку» № 15/22.

Підходимо до двох жінок, які активно про щось розмовляють.

Як виявилось, Ольга і Діана, мешканки Оноківців, саме розмовляли про проблеми із графіком перевезень на цьому маршруті:

Проблема №15/22: в Ужгороді пасажири півтори години чекають на «маршрутку», а потім скидаються на таксі (РЕПОРТАЖ), фото-5

«Мені, наприклад, не подобається те, що зараз відбувається, - скаржиться Ольга - Незручно стало добиратися. Менше «маршруток» стало. Кількість пасажирів на маршруті збільшилася, а машин, таке враження, стало менше. Люди кожні 10 хвилин на зупинці набираються, а чекати на автобус можуть годину.

Слова Ольги підхоплює Діана:

«Я минулого разу чекала ввечері на «маршрутку» півтора години. Це було близько шостої години вечора».

Почувши нашу розмову із жінками, втручається пані Ганна:

«Треба зробити, як раніше було – 2 окремі маршрути. Мене особисто це не влаштовує. У вихідні, щоб дочекатись «маршрутку», треба годину стояти на холоді. А зараз приїде і побачите, яка вона набита буде. А ще, коли діти повертаються зі школи, то це взагалі жах…»

Проблема №15/22: в Ужгороді пасажири півтори години чекають на «маршрутку», а потім скидаються на таксі (РЕПОРТАЖ), фото-6

Жінка тільки-но встигла договорити, як під’їхала «маршрутка».

На годиннику - 14:45. Натовп людей, який стояв на зупинці на Панаса Мирного, почав заповнювати салон автобусу, який приїхав з Нового району. О 15:07 вщент переповнена «маршрутка» поїхала.

У свою чергу, ми вирішуємо затриматись на цьому місці, щоб прослідкувати, з яким інтервалом їздить №15/22, як водії заповнюють салон та чи не порушують умови перевезення.

Отож, наступний автобус приїхав з Нового Району о 15:10. Його салон був не дуже заповнений. За декілька хвилин люди заповнили авто так, що не можна було набрати повітря у повні груди. О 15:16 водій натиснув на «газ».

Проблема №15/22: в Ужгороді пасажири півтори години чекають на «маршрутку», а потім скидаються на таксі (РЕПОРТАЖ), фото-7

Буквально за декілька хвилин з Оноківців приїжджає повністю заповнена «маршрутка». Пасажири виходять із салону навпроти хімічного факультету.

Після цього водій відразу ж їде до зупинки на Панаса Мирного й набирає людей. Заповнивши салон, о 15:25 водій вирушає у бік Оноківців.

Порушення маршруту? Так.

Зробивши серію кадрів з місця події, вирушаємо до редакції. Дорогою заходимо на сайт «Дозор», де кожен із ужгородців може перевірити будь-який у місті маршрут на наявність автобусів, скласти собі маршрут, відслідкувати автобус, обладнаний gps-трекером.

Окрім того, що на сайті поки що не існує такого маршруту, як №15/22, то навіть окремо автобуси, які працюють за цим маршрутом, відслідкувати неможливо. Їх на карті просто немає.

Проблема №15/22: в Ужгороді пасажири півтори години чекають на «маршрутку», а потім скидаються на таксі (РЕПОРТАЖ), фото-8

Логічно, що водії можуть грішити із дотриманням графіку руху.

Насамкінець, 0312.ua звернувся до мерії із описом проблеми, яка склалась на цьому маршруті. Ми попросили прокоментувати цю ситуацію.

«На маршрутах №№15,22 працює 17 автобусів, - відповіли у прес-службі міськради - Проведено додаткову роз’яснювальну роботу з перевізником щодо неухильного забезпечення виконання Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, у тому числі дотримання водіями розкладів руху».

Проблема №15/22: в Ужгороді пасажири півтори години чекають на «маршрутку», а потім скидаються на таксі (РЕПОРТАЖ), фото-9

Окрім того, у мерії порекомендували перевізнику провести заміну «маршруток»:

«Для покращення надання послуг з перевезення пасажирів на цьому маршруті перевізнику рекомендовано провести заміну транспортних засобів на автобуси з більшою пасажиромісткістю або придбати додаткові автобуси. Крім того, перевізника зобов’язано посилити контроль за роботою водіїв та забезпечити неухильне виконання розкладу руху».

Редакція 0312.ua сподівається, що після публікації цього матеріалу ситуація на маршруті №15/22 зміниться на краще.

Нагадаємо, водії ужгородських «маршруток» розповіли, чому не впускають школярів без учнівського квитка: фоторепортаж.

Проблема №15/22: в Ужгороді пасажири півтори години чекають на «маршрутку», а потім скидаються на таксі (РЕПОРТАЖ), фото-10 Проблема №15/22: в Ужгороді пасажири півтори години чекають на «маршрутку», а потім скидаються на таксі (РЕПОРТАЖ), фото-11 Проблема №15/22: в Ужгороді пасажири півтори години чекають на «маршрутку», а потім скидаються на таксі (РЕПОРТАЖ), фото-12 Проблема №15/22: в Ужгороді пасажири півтори години чекають на «маршрутку», а потім скидаються на таксі (РЕПОРТАЖ), фото-13 Проблема №15/22: в Ужгороді пасажири півтори години чекають на «маршрутку», а потім скидаються на таксі (РЕПОРТАЖ), фото-14 Проблема №15/22: в Ужгороді пасажири півтори години чекають на «маршрутку», а потім скидаються на таксі (РЕПОРТАЖ), фото-15
12 дуже добре
(3 оцінки)
Високі оцінки користувачів за Корисність
2019 переглядів в січні
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі