Фарфор, ковані ворота і шведська стінка: що купляють ужгородські дитсадки за "благодійні" внески батьків (ДОКУМЕНТИ)

Електричний бойлер, телевізор, проектор, ноутбук, шведська стінка, двоярусні ліжка, палас, дивани, бесідки і навіть фарфорові чашки та ковані ворота є в переліку товарів та матеріалів, отриманих як благодійні внески за 2017 рік дитсадками Ужгорода.

Про це йдеться в офіційній відповіді ужгородської мерії на запит правозахисниці Альони Левченко.

Як видно з документів, всього ужгородські ДНЗ "збагатилися" за рахунок благодійних внесків на майже 800 тисяч гривень.

Найбільше зібрав пожертв ДНЗ №6, що на вулиці Капітульній,- 147 500 гривень. За ці гроші у дитсадок закупили літній павільйон (10000 грн), телевізор з шафою (3700 грн), матраци (10 800 грн) і 3-х ярусні ліжка з шафами (123 000 грн).

ДНЗ №12, на Грушевського, з зібраних 20,6 тисяч, 15 400 витратив на шведську стінку.

А от "благодійний" бюджет ДНЗ №15, на Лесі Українки, у розмірі майже 57 000 гривень дозволив купити ноутбук з проектором за 22 000 та тарілок на майже 2,5 тисячі гривень.

У ДНЗ №18 на Айвазовського накупили багато чого на 42 000 грн, навіть драбину, вогнегасники, газонокосарку, каструлі, підноси і т.д.

ДНЗ №21 не пожалів майже 25 000 "благодійних" гривень на ковані ворота, №26 - 1600 грн - на миски для хліба, №39 - 14500 на шафи для дорослих, аудиторський стіл, вишивані рушники і скатертини, а бюджету ДНЗ №42 на Легоцького (майже 115 000 грн) вистачило навіть на фарфорові чашки.

Нагадаємо, у НВК "Престиж" переселенці з Донбасу відмовилися платити 100 доларів за нову парту (ВІДЕО).

Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку