Міські голови Ужгорода, Чернігова, Глухова та Ірпеня потрапили до "Рейтингу українських мерів-інноваторів".

Про це повідомляють організатори проекту – "Українська правда" та Міжнародний саміт мерів.

Відзначається, що упродовж 2 тижнів професійне журі та пересічні українці пропонували кандидатури мерів, які працюють над змінами та впроваджують інновації в своїх містах.

У результаті надійшло 400 заявок, з яких професійне журі обрало топ-20 мерів.

Зокрема, у 20-ку мерів-інноваторів потрапили: Богдан Андріїв (Ужгород), Владислав Атрошенко (Чернігів), Анатолій Белей (Броди), Юрій Бова (Тростянець), Вадим Бойченко (Маріуполь), Володимир Гаразд (Долина), Володимир Карплюк (Ірпінь), Олексій Каспрук (Чернівці), Тарас Кучма (Дрогобич), Віталій Луков (Вознесенськ).

А також Руслан Марцінків (Івано-Франківськ), Володимир Миколаєнко (Херсон), Сергій Моргунов (Вінниця), Сергій Надал (Тернопіль), Олександр Симчишин (Хмельницький), Ігор Слюзар (Коломия), Сергій Соломаха (Миргород), Сергій Сухомлин (Житомир), Мішель Терещенко (Глухів) та Володимир Хомко (Рівне).

28-29 листопада на Міжнародному саміті мерів, організованому у Києві фондом Western NIS Enterprise Fund, стануть відомі імена 5 фіналістів, яких обере професійне журі.

З 29 листопада до 22 грудня на сайті "Української правди" проходитиме народне голосування, яке і визначить найпрогресивнішого мера.

Відзначається, що до рейтингу ввійшли мери міст із населенням до 500 000 осіб, що використовують креативні та новаторські рішення для вирішення локальних задач.

Які саме креативні рішення для вирішення локальних задач в Ужгороді використав Богдан Андріїв, поки не зазначається.

Нагадаємо, Мер Ужгорода Богдан Андріїв виконав лише 11% своїх обіцянок: графіка.

0312.ua

Інноватор: Богдан Андріїв потрапив у 20-ку найпрогресивніших мерів в Україні

Міські голови Ужгорода, Чернігова, Глухова та Ірпеня потрапили до "Рейтингу українських мерів-інноваторів".

Про це повідомляють організатори проекту – "Українська правда" та Міжнародний саміт мерів.

Відзначається, що упродовж 2 тижнів професійне журі та пересічні українці пропонували кандидатури мерів, які працюють над змінами та впроваджують інновації в своїх містах.

У результаті надійшло 400 заявок, з яких професійне журі обрало топ-20 мерів.

Зокрема, у 20-ку мерів-інноваторів потрапили: Богдан Андріїв (Ужгород), Владислав Атрошенко (Чернігів), Анатолій Белей (Броди), Юрій Бова (Тростянець), Вадим Бойченко (Маріуполь), Володимир Гаразд (Долина), Володимир Карплюк (Ірпінь), Олексій Каспрук (Чернівці), Тарас Кучма (Дрогобич), Віталій Луков (Вознесенськ).

А також Руслан Марцінків (Івано-Франківськ), Володимир Миколаєнко (Херсон), Сергій Моргунов (Вінниця), Сергій Надал (Тернопіль), Олександр Симчишин (Хмельницький), Ігор Слюзар (Коломия), Сергій Соломаха (Миргород), Сергій Сухомлин (Житомир), Мішель Терещенко (Глухів) та Володимир Хомко (Рівне).

28-29 листопада на Міжнародному саміті мерів, організованому у Києві фондом Western NIS Enterprise Fund, стануть відомі імена 5 фіналістів, яких обере професійне журі.

З 29 листопада до 22 грудня на сайті "Української правди" проходитиме народне голосування, яке і визначить найпрогресивнішого мера.

Відзначається, що до рейтингу ввійшли мери міст із населенням до 500 000 осіб, що використовують креативні та новаторські рішення для вирішення локальних задач.

Які саме креативні рішення для вирішення локальних задач в Ужгороді використав Богдан Андріїв, поки не зазначається.

Нагадаємо, Мер Ужгорода Богдан Андріїв виконав лише 11% своїх обіцянок: графіка.

Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати