"Сервіс" ужгородських маршруток №10 і № 58 у годину пік та проблема Боздоша (ФОТО, ВІДЕО)

Серед жителів Ужгорода проблема перевантаження громадського транспорту досі залишається не вирішеною.

Користувачі мереж часто публікують невдоволення щодо добирання на роботу або навчання, а також скарги на «відсутність машин» в службах таксі в негоду, тощо.

До прикладу, Марина Гончарук у мережі Фейсбук висловилась:

«Треба великі автобуси. Але постає питання чи не буде ще гірше? Будуть їздити взагалі раз в годину, поки не напакують стільки людей наче в консервну банку. Жодного контролю нема над тими водіями ось і роблять що хочуть. Писати скарги на офіційний сайт в міську раду і всім-всім, може так відреагують. Бо якби їздили маршрутки згідно свого графіку, то не були б страшенно переповнені...».

Сайт міста Ужгорода апробував одні з «найконфліктніших» маршрутів Ужгорода. В час пік, кореспондент 0312.ua проїхався двома різними напрямами – «маршрутками» №10 та № 58, а також поспілкувався з жителями Боздоського парку, які неодноразово нарікали на відсутність прийнятного сполучення з центром міста та наполягали на потребі транспорту вздовж Православної набережної.

30 жовтня, 8 година ранку. Очікуємо на «маршрутку» № 10 біля гіпермаркету «Епіцентр», разом з цим спілкуючись з її пасажирами.

Пані Наталія каже, що вже звикла до переповнених автобусів: «Переповнені вони не лише в Ужгороді. На то він і громадський транспорт. Хотілось би, звичайно, як Ви кажете, їхати з комфортом, не тіснитись, не відчувати себе «зайвою», але як є вже. Іноді в такому натовпі в салоні молоді люди уступають мені місце»

Доїжджаємо до зупинки на вулиці Гагаріна. «Стоячих» людей назбиралось дуже багато. В салоні почались нарікання на штовханину, та водієві байдуже.

В «маршрутці» № 58, яка прямує із залізничного вокзалу на БАМ, та ж сама ситуація. В чоловіка, що стояв поряд в салоні, не довелося брати коментар – свій гнів він висловлював добровільно: «Якого чорта ми так тяжко їдемо і вічно перегруз такий? Сидіння мокрезні, поли в болоті, з криш тече. Рекламні автобуси лише по святах їздять?».

На зупинці поблизу «Viper gim» люди позаду почали просити «посунутись». Пасажири стверджували, що вже нема куди, але для водія, мабуть, його «рукавичка» є гумовою. Декілька людей «вмістилось», окрім двох студенток, котрі оцінивши наповненість транспорту, передумали заходити в салон.

Цікавим моментом стало нарікання водія №58 стосовно відкриття задніх дверей автобусу, мовляв, «а платити за проїзд хто буде? Я?». Каже, часто, в такому натовпі, заходячи серед задні двері, пасажири нехтують оплатою проїзду.

Доїхавши до будівлі міськрайонного суду, кореспондент вирішив вийти на зупинці. Вийти виявилось важче, ніж увійти.

У Боздоському парку ми поспілкувалися з мешканцями району, які розповіли про відсутність громадського транспорту у цьому районі.

«Вкрай не зручно іноді добиратись на зупинку в погану погоду та й взагалі графік руху не зовсім зручний. Цей парк – єдина велика зелена зона в місті, де можна погуляти з дітьми та сім’єю, а також піти до храму. Людям без власного авто іноді тяжко добратися в парк, що на вихідних, що у будні дні»,- каже Юлія.

Мешканець району «Боздош» Роман каже: «Працюю на вихідних в суботу, і чекаю маршрутку по півгодини, а то й більше. Тому якусь частину грошей часто витрачаю на таксі, щоб не запізнюватись, або ходжу пішки. Я сам не з Ужгорода, переїхав сюди жити з Дніпра. Але у Вас не лише з маршрутками проблеми, з таксі теж. В дощ неможливо визвати якусь службу таксі».

Кореспондент 0312.ua відчув на собі увесь сервіс ужгородської "маршруток». Ужгородська мерія продовжує закривати очі на порушення перевізниками усіх технічних та санітарних правил в автобусах, які кожного дня перевозять пасажирів.

Громадський пасажирський транспорт має забезпечувати мобільність населення в міських зонах та комфортні умови життя міського населення.

Нагадаємо, в Ужгороді водій 8-ї "маршрутки" проігнорував автобусну зупинку й накричав на вагітну жінку: фото.

Читайте також: в Ужгороді водій "маршрутки" змусив дитину з інвалідністю із посвідченням розрахуватись за проїзд: фото.

11.33 дуже добре
Автор
12
( 2 оцінки )
Викладення
11
( 2 оцінки )
Актуальність
11
( 2 оцінки )
1411 переглядів в листопаді

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Будь ласка, залиште конструктивний, обґрунтований та інформативний текст, що стосується якості роботи компанії, на прикладі особистого досвіду.

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати