Нарада "для галочки": між селами Ужгородщини і далі курсуватимуть небезпечні автобуси (ФОТО)

У четвер 28 вересня в ужгородській райдержадміністрації відбулася нарада за участю заступника голови РДА Олександра-Василя Гарновдія, начальника відділу інфраструктури та житлово-комунального господарства РДА Станіслава Матвієнка, старшого інспектора цього відділу В'ячеслава Крупніка та власників і керівників автотранспортних підприємств, які здійснюють пасажирські перевезення на приміських автобусних маршрутах у межах Ужгородського району. Зокрема: Володимир Козун (ПАТ „Ужгородське АТП 12107); Ярослав Сабовчик (ТОВ „Панонія Авто-Центр”); Степан Кіш (ПП „ШІК-ТРАНС”); Фізичні особи підприємці (ФОП): Ярослав Стегура та Володимир Галушка.

Про це повідомляє ужгородська РДА.

Причиною цієї наради стали факти погіршення стану пасажирських перевезень на приміських автобусних маршрутах, які не виходять за межі Ужгородського району, а також дострокове розірвання договорів із райдержадміністрацією (організатора пасажирських перевезень в Ужгородському районі) з боку окремих перевізників, визнаних такими за підсумками районних конкурсів.

В організатора перевезень накопичилося немало критичних зауважень до перевізників, які надійшли в райдержадміністрацію у чисельних заявах і скаргах від пасажирів - водночас жителів населених пунктів району та обласного центру.

Нарада "для галочки": між селами Ужгородщини і далі курсуватимуть небезпечні автобуси (ФОТО), фото-1

Водночас автомобільні перевізники оприлюднили ряд проблем, які вони самостійно, без органів державної влади та органів місцевого самоврядування, вирішити не зможуть. Або просто припинять цей вид діяльності (автомобільні пасажирські перевезення), що, звичайно, райдержадміністрація також допустити не може.

Основними проблемами автоперевізників у поточному році стали:

- в сучасних умовах, зіткнулися з різким зниженням пасажиропотоків на приміських автобусних маршрутах, які пов’язані з виїздом на заробітки, за кордон, великої кількості працездатної частини населення району.

Відтак економічні показники рентабельності більшості ПАМ наблизилися до „нуля”, а окремі з них перейшли у „мінус”. А це означає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування повинні усвідомити: такі пасажирські перевезення - уже „не бізнес” а соціальна послуга. Як висновок: частину вартості пасажирських перевезень, як соціальну послугу, повинні взяти на себе місцеві бюджети органів самоврядування територіальних громад;

- більшість транспортних засобів (автобусів), які використовуються в районі -в умовах екстремальної експлуатації, відпрацювали всі міжремонтні терміни і потребують або капітального ремонту, або заміни на нові. Інакше немає гарантії безпеки руху. Водночас вартість нового автобусу, класу „Євро-5”, на ринку транспортних засобів такого типу, коштує від 50 до 60 тис. доларів, яких у цих перевізників, немає .

- кваліфікована, працездатна робоча сила автоперевізників (водії, механіки, автослюсарі тощо) масово звільняється з роботи у зв’язку із працевлаштуванням за прямим призначенням „за ближнім зарубіжжям”.

Нарада "для галочки": між селами Ужгородщини і далі курсуватимуть небезпечні автобуси (ФОТО), фото-2

Учасники „круглого столу” домовилися попрацювати над юридичними, економічними, фінансовими, інженерно-технічними та соціальними варіантами вирішення проблеми пасажирських перевезень та повернутися до їх розгляду не пізніше 17 жовтня поточного року.

Нагадаємо, ужгородці у 2018-му році отримають 10 сучасних автобусів "Електрон" за 50 мільйонів гривень: відео.

автобуси ужгородський район
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
484 перегляди в листопаді
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі