"Куди машинку?": в Ужгороді можна замовити таксі через додаток, не говорячи з диспетчером

В Ужгороді часто трапляються випадки, коли городяни чи гості міста не можуть викликати таксі - диспетчери можуть не взяти слухавки у годину-пік та навіть під час дощу.

Ужгородська служба таксі "Сова" нещодавно презентувала додаток, через який можна у онлайн-режимі викликати авто. 

Після релізу 0312.ua поспілкувався із адміністрацією служби та дізнався про особливості мобільного додатку. 

Спілкування із диспетчером буде зведене до нуля

"Тепер, завдяки мобільному додатку таксі "Сова", пасажир нікуди не телефонує, ні з ким не спілкується", з заначають в адімністрації "Сови".

Для початку, додаток потрібно завантажити з  Play Маркет за посиланням.

.

Коли потрібно викликати таксі, ви заходите в нього і просто вводите місце, куди вам потрібне авто. Або включаєте GPS, і програма сама визначає ваше місцезнаходження". 

Підтвердивши своє місцезнаходження або ж адресу, куди потрібне таксі, Ви обираєте точку на карті, куди Вас потрібно відвезти або ж просто вводите кінцеву адресу. 

"Після цього ви натискаєте кнопочку "замовити", і тоді, за декілька секунд, замовлення з'являється у "ефірі". Його бачать відразу 100 машин таксі", - запевняють у "Сові".

Ви знатимете всю необхідну інформацію про ваше таксі, зокрема вартість проїзду і телефонний номер вашого водія:

"Водій, який найближче знаходиться до вас, приймає замовлення. Тоді пасажиру приходить звичайна смс на номер телефону, у якому вказується марка, номер, колір авто, час приїзду та телефонний номер водія, який вас обслуговуватиме. У самому додатку пасажир бачить вартість проїзду і яка машина за ним їде". 

Крім того, на екрані смартфону пасажир бачить у режимі реального часу, де знаходиться замовлене ним таксі і у разі виникнення запитань, може зателефонувати своєму таксисту:

"Більше того, у додатку є функція телефонного дзвінка до водія та навпаки. Тепер таксисту не треба буде по рації зв'язуватись із диспетчером, щоб та подзвонила пасажиру і сказала, що авто вже під'їхало. За допомогою додатку комунікація буде лише між водієм та пасажиром". 

Функція диспетчера отримує другорядну роль

"Якщо ви користуєтесь додатком, то диспетчер не бере жодної участі у оформленні замовлення. Вона (диспетчер - авт.) не приймає рішення, чи видати замовлення, чи ні. Замовлення через додаток потрапляє автоматично у ефір". 

Таксиста можна буде оцінити "зірочками"

"Після виконаного замовлення пасажир може оцінити роботу таксиста, поставивши у додатку йому оцінку - від однієї до п'яти зірочок. Тоді наступні замовники у режимі онлайн уже будуть бачити, який таксист, з якою кількістю зірочок, їхатиме за ними", кажуть у службі таксі. 

Звичайно, після завантаження додатку, вам потрібно буде зареєструватись у ньому, увівши свій телефонний номер. На ваш номер прийде смс із ключем реєстрації, і тоді можна розпочати користування додатком. 

Більше про додаток, новини та акції таксі "Сова" читайте на сторінці служби у Фейсбук та на офіційному сайті

Нагадаємо, чому ужгородські служби таксі не брали слухавки на Різдво: коментарі.

12 дуже добре
Автор
12
( 1 оцінка )
Викладення
12
( 1 оцінка )
Актуальність
12
( 1 оцінка )
2620 переглядів в листопаді

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Будь ласка, залиште конструктивний, обґрунтований та інформативний текст, що стосується якості роботи компанії, на прикладі особистого досвіду.

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати