
12:00, 21 липня 2017 р.
Ужгородський "Водоканал" вибачився за збій смс-розсилки, під час якої 220 абонентів ввели в оману
Вчора відбувся перший тестовий запуск СМС-розсилки , за допомогою якої планується інформувати абонентів про стан їхніх особових рахунків.
На жаль, в результаті технічного збою, близько 220 абонентів, отримали СМС-повідомлення з сумою заборгованності, яка не має жодного відношення до реального стану їх особового рахунку.
Про це повідомляє КП "Водоканал".
Цим абонентам (яким були надіслані невірні СМС-повідомлення) вже відправлені відкореговані повідомлення з реальною перевіреною сумою боргу.
Приносимо вибачення за спричинені незручності.
Якщо у Вас виникли питання щодо стану оплати за використані послуги, Ви можете уточнити стан свого особового рахунку у власному особистому кабінеті на сайті mega-billing , звернувшись безпосередньо до абонентського відділу нашого підприємства, зателефонувавши за одним з номерів 64-31-05, 64-06-98, 44-39-31, 44-03-42, (050)302-27-70 або надіславши запит на електронну адресу підприємства [email protected] .
Відповідь за Ваші запити щодо уточнення боргів, нарахувань, оплат тощо Ви гарантовано отримаєте у найкоротший термін.
Нагадаємо, "Водоканал" просить в ужгородців номери телефонів для СМС-розсилки.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
live comments feed...