Ужгородський "Водоканал" вибачився за збій смс-розсилки, під час якої 220 абонентів ввели в оману

Вчора відбувся перший тестовий запуск СМС-розсилки , за допомогою якої планується інформувати абонентів про стан їхніх особових рахунків.

На жаль, в результаті технічного збою, близько 220 абонентів, отримали СМС-повідомлення з сумою заборгованності, яка не має жодного відношення до реального стану їх особового рахунку.

Про це повідомляє КП "Водоканал".

Цим абонентам (яким були надіслані невірні СМС-повідомлення) вже відправлені відкореговані повідомлення з реальною перевіреною сумою боргу.

Приносимо вибачення за спричинені незручності.

Якщо у Вас виникли питання щодо стану оплати за використані послуги, Ви можете уточнити стан свого особового рахунку у власному особистому кабінеті на сайті mega-billing , звернувшись безпосередньо до абонентського відділу нашого підприємства, зателефонувавши за одним з номерів 64-31-05, 64-06-98, 44-39-31, 44-03-42, (050)302-27-70 або надіславши запит на електронну адресу підприємства [email protected] .

Відповідь за Ваші запити щодо уточнення боргів, нарахувань, оплат тощо Ви гарантовано отримаєте у найкоротший термін.

Нагадаємо, "Водоканал" просить в ужгородців номери телефонів для СМС-розсилки.

водоканал борги Ужгород
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
1838 переглядів у травні
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі