«Укрзалізниця» з жовтня хоче до кінця впровадити електронні квитки

Державна адміністрація залізничного транспорту "Укрзалізниця" планує з жовтня відмовитися від бланків строгої звітності при купівлі залізничних квитків через інтернет.

Про це на брифінгу повідомив гендиректор "Укрзалізниці" Володимир Козак.

"Нами сьогодні закінчується вже практично робота з Податковою адміністрацією, і ми очікуємо, що в жовтні місяці ми підемо від бланків строгої звітності й повністю перейдемо на електронні квитки", - сказав він.

Козак додав, що в червні 2012 року "Укрзалізниця" продала близько 200 тис. електронних квитків, що становить 3,2% від загального обсягу продажів.

При цьому в червні 2011 року українські пасажири придбали близько 100 тис. електронних квитків.

 Роботу з оформлення проїзних документів з використанням інтернету "Укрзалізниця" почала 22 грудня 2008 року, коли пасажирам надали можливість бронювання місць у вагонах поїздів в інтернеті з подальшим оформленням квитка в касі.

30 березня 2010 року "Укрзалізниця" увела оформлення й оплату квитка в інтернеті з подальшим друком квитка в касі (всі квитки друкуються на бланках строгої звітності).

23 вересня 2010 року "Укрзалізниця" почала останній етап із впровадження електронних квитків - дозволила посадку з таким квитком у 5 вагонах поїзда №165/166 "Дніпропетровськ - Київ" без попереднього його обміну на звичайний у касі.

Електронний квиток - це забезпечений штрих-кодом звичайний квиток, який після оформлення (із зазначенням прізвища, імені та по батькові) й оплати в інтернеті можна роздрукувати і використати при посадці в поїзд.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати