Учора, у рамках другого дня «Майстерні міста», команда «Vision Zero» презентувала дослідження щодо безпеки дорожнього руху в Ужгороді.

Про це повідомляє ужгородська міська рада.

На Тижні європейської мобільності у вересні минулого року разом із студентами громадські діячі вирахували, що в годину пік (із 14.00) у центр Ужгорода заходять близько 18 тисяч пішоходів.

Ірини Куцина у презентації про громадський простір для безмоторизованого транспорту висловила кілька ідей, як уникнути наїзду автівок на тротуари. Одним із найдієвіших способів вважає встановлення в місті обмежувальних стовпчиків.

Нагадаємо, Ужгород отримає близько 11 мільйонів гривень для облаштування велосипедних доріжок.

 

0312.ua

У годину пік у центр Ужгорода заходять 18 000 пішоходів - дослідження

Учора, у рамках другого дня «Майстерні міста», команда «Vision Zero» презентувала дослідження щодо безпеки дорожнього руху в Ужгороді.

Про це повідомляє ужгородська міська рада.

На Тижні європейської мобільності у вересні минулого року разом із студентами громадські діячі вирахували, що в годину пік (із 14.00) у центр Ужгорода заходять близько 18 тисяч пішоходів.

Ірини Куцина у презентації про громадський простір для безмоторизованого транспорту висловила кілька ідей, як уникнути наїзду автівок на тротуари. Одним із найдієвіших способів вважає встановлення в місті обмежувальних стовпчиків.

Нагадаємо, Ужгород отримає близько 11 мільйонів гривень для облаштування велосипедних доріжок.

Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати