Ужгородське центральне відділення Західного ГРУ Приват Банку відтепер обслуговує клієнтів за новою адресою – м. Ужгород, пл. Корятовича, 27.

Відділення змінило не тільки місце прописки, але й формат обслуговування, виділивши зони самообслуговування та звільнивши тим самим клієнтів від черг та виснажливого очікування.

Відтепер клієнти ПриватБанку можуть отримати усі банківські послуги самостійно, а працівники банку є універсальними спеціалістами, готовими оформити будь-яку банківську послугу.

Такий формат роботи суттєво економить час та виключає навіть можливість створення черг.

– У відділенні виділені зони самообслуговування, де клієнтам покажуть, як швидко виконати будь-яку банківську операцію, безкоштовно навчать новим технологіям та можливостям, – говорить Тетяна Гасинець , керівник центрального відділення Західного ГРУ ПриватБанку. – Більше того, працівники відділення можуть надати консультацію з будь-якого фінансового питання, у тому числі, як швидко та зручно отримати банківські послуги виходячи з дому.

 

Значно збільшена площа приміщення, центральна площа, відкрита архітектура без кабінетної системи, універсальні спеціалісти, термінали самообслуговування та зручне місце розташування – усе це зробило відділення ПриватБанку ще більш зручним та комфортним.

ПриватБанк – найбільший український банк і лідер роздрібного банківського ринку. Сьогодні банк обслуговує 13,6 млн рахунків індивідуальних клієнтів, 325 тис. корпоративних клієнтів.

На сьогодні в Закарпатській області налічується майже півсотні відділень (із них 3 - Із індивідуальним VIP-обслуговуванням) та близько 500 банкоматів і терміналів самообслуговування.

Додаткову інформацію можна знайти на офіційному сайті банку www.pb.ua .

Нагадаємо, банкіри зробили прогноз щодо курсу гривні на 2017 рік.

 

 

 

 

0312.ua

Центральне відділення ПриватБанку в Ужгороді відкрилося у новому покращеному форматі

Ужгородське центральне відділення Західного ГРУ Приват Банку відтепер обслуговує клієнтів за новою адресою – м. Ужгород, пл. Корятовича, 27.

Відділення змінило не тільки місце прописки, але й формат обслуговування, виділивши зони самообслуговування та звільнивши тим самим клієнтів від черг та виснажливого очікування.

Відтепер клієнти ПриватБанку можуть отримати усі банківські послуги самостійно, а працівники банку є універсальними спеціалістами, готовими оформити будь-яку банківську послугу.

Такий формат роботи суттєво економить час та виключає навіть можливість створення черг.

– У відділенні виділені зони самообслуговування, де клієнтам покажуть, як швидко виконати будь-яку банківську операцію, безкоштовно навчать новим технологіям та можливостям, – говорить Тетяна Гасинець , керівник центрального відділення Західного ГРУ ПриватБанку. – Більше того, працівники відділення можуть надати консультацію з будь-якого фінансового питання, у тому числі, як швидко та зручно отримати банківські послуги виходячи з дому.

Значно збільшена площа приміщення, центральна площа, відкрита архітектура без кабінетної системи, універсальні спеціалісти, термінали самообслуговування та зручне місце розташування – усе це зробило відділення ПриватБанку ще більш зручним та комфортним.

ПриватБанк – найбільший український банк і лідер роздрібного банківського ринку. Сьогодні банк обслуговує 13,6 млн рахунків індивідуальних клієнтів, 325 тис. корпоративних клієнтів.

На сьогодні в Закарпатській області налічується майже півсотні відділень (із них 3 - Із індивідуальним VIP-обслуговуванням) та близько 500 банкоматів і терміналів самообслуговування.

Додаткову інформацію можна знайти на офіційному сайті банку www.pb.ua .

Нагадаємо, банкіри зробили прогноз щодо курсу гривні на 2017 рік.

Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати