Скільки ужгородцям коштуватиме Пасха: репортаж з «Зеленого базару»

16 квітня вірники східного та західного обряду відзначатимуть світле свято Великодня.

Уже зараз, за 5 днів до свята, ужгородці поринули у «передпасхальні» клопоти: наведення ладу в оселі, придбання традиційних для пасхального кошика продуктів.

Як відомо, традиційною «програмою» для ужгородців у святковому кошику є домашня ковбаса (більше відома як «пікниця»), шовдарь, сир «грудка», пасочка, яйця та вино.

0312.ua дізнався, скільки коштуватиме перелік цих продуктів цьогоріч.

Як писав Сайт міста Ужгорода у 2016-му, пасхальний кошик ужгородця коштував 240 гривень.

Отож, «Зелений базар» на Корятовича. Здавалося б, вівторок – робочий день, обідня перерва уже позаду (на годиннику 14:30), проте ажіотаж на ринку справляє враження.

Ужгородці настільки «заполонили» проходи поміж стелажами із продуктами, що зробити кадр без «чужорідного тіла» майже неможливо.

У першу чергу, нас цікавить м’ясна продукція, за якою, без сумніву, сумують ті, хто активно тримає піст.

Цьогоріч ціни на шовдарь та пікницю зросли на 20-30 гривень. Про це нам говорить продавець Еніка з Великих Геївців.

IMG_3500

«До сьогоднішнього дня люди не надто активно ходили і купляли щось. От сьогодні вже «посипались». Ціни? Думаю, тут (на ринку) ціни у всіх приблизно однакові. Різниця хіба у 5-10 гривень. У мене, до прикладу, пікниця коштує 150 гривень за кілограм, а шовдарь – 160 гривень за кілограм».

За словами жінки, найбільше бідкаються старші люди, у яких пенсія –  тільки після Пасхи:

«Підходять старші люди і стараються якось зекономити. Коли чують ціну на продукти, починають бідкатися».

Та все ж Еніка стверджує, що більшість ужгородців не жалкують грошей на Великодню продукцію.

«Це ж яке свято!» - додає продавчиня.

Протискаємось між бажаючими щось купити. Підходимо до прилавку, всипаного яєчками. Цьогоріч одне домашнє яйце у пасхальний кошик коштує 3,5 гривні. Зазначимо, у супермаркетах ціна на одне яйце (але не домашнє) коливається від 1,3 до 1,7 гривень.

Чимало ужгородців полюбляють поставити у свій кошик сирну грудку. Тож підходимо до пана Івана, який торгує сирною продукцією.

«130 гривень кілограм грудки коштує, - вгадує наше питання чоловік і відразу продовжує – Але торгівля не йде. Минулого року було краще. Та й ціни зараз відлякують покупців. Все подорожчало на 20-30 гривень. Сир краще продається на фестивалях, а зараз не дуже. Краще молоко продавати».

Йдемо далі. Дізнаємось, що масло, яке традиційно входить у «шорт-лист» продуктів пасхального кошика, коштує від 15 гривень за пачку до 50-ти. Вартість залежить від якості та виробника.

Незамінним «інгредієнтом» святкового кошика є червоне вино. У супермаркетах ціна на «червоне» стартує від 40 гривень і прямує до «захмарних» 300-от. Для любителів домашньої продукції ціна за літр буде меншою – від 30 до 50 гривень.

Врешті-решт на Великдень не обійдеться без запашної пасочки. Та на «Зеленому ринку» поки що їх не продають. Продавці обіцяють, що їх завезуть з дня на день, а ціна не надто зміниться у порівнянні з минулим роком. Кажуть, маленька пасочка коштуватиме 15 гривень, велика – 30.

Дізнавшись усе, що треба, покидаємо «вулик». Тим часом, на Фединця чоловік торгує саме пасхальними кошиками. Каже, що ціни коливаються від 25-ти до 180-ти гривень.

Тож навіть за оптимальними прогнозами ужгородці витратять цьогоріч більше грошей, ніж у 2016 році. Орієнтовна вартість «продуктового» пасхального кошика складе 400 гривень. 

Нагадаємо, Ужгород розпочинає святкувати Великдень масштабним фестивалем писанок на Народній: фоторепортаж.

Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку