У потягах "Укрзалізниці" випав сніг і відключилося опалення: відео

Кричущий випадок холоднечі у вагоні виявився не одиничним. Пасажири поїзда Москва-Одеса замерзли у вагоні без опалення.

Люди їхали в куртках і пальтах, куталися в ковдри та кажуть, що у вагоні можна було гратися у сніжки, - йдеться в сюжеті ТСН.

Щороку ціни на залізничні квитки дорожчають приблизно на 20% і щоразу залізничники обіцяють, що гроші витрачатимуть на покращення сервісу. Утім майже кожного разу обіцянки залишаються лише обіцянками, а в деяких окремих випадках умови перевезення пасажирів взагалі небезпечні для здоров'я.

Наталя Гончарук досі не оговталась від подорожі у вагоні зі снігом. Вона каже, що за відчуттями, це було схоже на ніч у морозильнику. Батареї у вагоні були холодні, з вікон дуло.

"Я прокинулася від того, що мені на голову щось упало. Я дивлюся – в у мене на голові сніг. Я була в жаху від побаченого – у мене вся куртка була в снігу", - розповіла пасажирка.

Обурені люди вимагали від провідника щось зробити, але той сказав, що вагон старий і він нічого не може вдіяти. Лише співчуттям обмежився і керівник потяга. Прохання людей знайти їм місця в теплих вагонах він проігнорував.

Свої обурення пасажири записали у книзі скарг, а Наталя поскаржилась ще і черговому вокзалу. Того ж дня отримала відповідь на своїй сторінці у соцмережі: "Укрзалізниця" призначила комісію, яка має дати оцінку технічному стану вагону та посадовим особам, які надали дозвіл на відправлення цього вагона в рейс.

Такий випадок не одиничний – журналіст Євгеній Агарков також став пасажиром "снігового експреса", який цього разу їхав маршрутом Миколаїв-Київ. Пасажирам довелося спати вдягненими та під двома ковдрами.

Юрист Антон Куц радить людям, які опинились у схожій ситуації, викликати начальника потяга і вимагати від нього виправити ситуацію, обов'язково зафіксувати претензію в книзі скарг і забрати квиток, як підтверджуючий документ перебування у потязі.

Після чого вимагати грошову компенсацію. "Додатково до книги скарг скласти ще акт, в якому вказати осіб, які присутні, в тому числі і персонал поїзду, навіть якщо вони будуть відмовлятися підписувати, просто вказати їхні прізвища та посади, вказати інших осіб, вказати, що трапилось", - радить фахівець.

В Укрзалізниці за сніг у вагонах вибачилися та запевнили, що винні покарані – близько 15 чоловік звільнені зі своїх посад. Але півтори тисячі гривень за квиток Наталії не повернули, тож вона звертатиметься до суду.
Нагадаємо, Новий потяг Київ - Ужгород швидший за інші поїзди на 3 години.

Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку