Актуально
13:35, 5 жовтня 2016 р.
Які пільги отримають ужгородські учасники АТО і куди їм звертатися?
Актуально
На сайті ужгородської міської ради опублікована інформація Управління праці і соціального захисту населення Ужгородської міської ради для учасників АТО. Так вони можуть претендувати на
1. Пільги на житлово-комунальні послуги:
учасникам бойових дій – 75 %
інвалідам війни – 100%
учасникам війни – 50 %
Пільги розповсюджуються також на членів сім’ї.
Для оформлення пільг необхідно надати такі документи:
– копію паспорта та реєстраційний номер облікової картки платника податків (та членів сім’ї);
– копію посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни (учасника війни);
– Довідка з ЖРЕР про склад сім’ї та загальну площу квартири.
Звертатися в управління праці та соціального захисту населення за адресою: м. Ужгород, пл. Ш.Петефі, 24 каб.111.Номер телефону для довідок – 61 43 99
2. Безплатне та позачергове забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації учасників АТО, які постраждали внаслідок антитерористичної операції, незалежно від встановлення інвалідності.
Вартість виробу для учасника АТО встановлюється залежно від його потреб та не обмежена в сумі.
До технічних та інших засобів реабілітації належать:
- протезні вироби (включаючи протезно-ортопедичні вироби (ортези, протези), ортопедичне взуття);
- засоби для пересування (крісла колісні);
- спеціальні засоби для самообслуговування та догляду (допоміжні засоби для особистого догляду та захисту: наколінники, налокітники, рукавиці на протез, чохли для кукс верхніх та нижніх кінцівок, вкладиші із силіконової або селевої композиції для кукс верхніх та нижніх кінцівок, подушки проти пролежневі та інші);
- допоміжні засоби для особистої гігієни: крісла-стільці, сидіння на унітаз, сидіння-надставки на унітаз, щипці для туалетного паперу, стільці, табурети, сидіння для ванни та душу, східці, підставки для ванни, умивальники);
- допоміжні засоби для особистої рухомості, переміщення та підйому (палиці, милиці, ходуни, поручні);
- меблі та оснащення (столи, меблі для сидіння, ліжка, матраци протипролежневі, перила та поручні, брусся, опори).
Перелік необхідних документів
для отримання технічних та інших засобів реабілітації:
- паспорт (копія та оригінал);
- ідентифікаційний код (копія та оригінал);
- рішення військово-лікарської комісії чи висновок лікарсько-консультативної комісії про потребу у забезпечення необхідним виробом;
- витяг з наказу командира військової частини (начальника територіального підрозділу) або довідка про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва), видана командиром військової частини (начальником територіального підрозділу), з відомостями про участь в антитерористичній операції (для військовослужбовців (резервістів, військовозобов’язаних) та працівників Збройних Сил, Національної гвардії, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, Держприкордонслужби, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців та працівників МВС, Управління державної охорони, Держспецзв’язку, інших утворених відповідно до законів військових формувань, яким не встановлено інвалідність).
Працівники органів соціального захисту населення:
- нададуть ґрунтовну консультацію щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
- ознайомлять з каталогами технічних та інших засобів реабілітації;
- ознайомлять з відповідним переліком протезно-ортопедичних підприємств, які виконують індивідуальні заявки на безкоштовне виготовлення технічних та інших засобів реабілітації;
- видадуть направлення на забезпечення необхідними технічними та іншими засобами реабілітації.
Особа обирає протезно-ортопедичне підприємство, на якому буде проведено протезування (ортезування) або ж забезпечено необхідним технічним засобом реабілітації. Відповідно там буде проведено огляд учасника АТО та подальший супровід із надання протезно-ортопедичної допомоги.
Звертатися за адресою: м. Ужгород, пл. Ш.Петефі, 24, каб. 12
ато
3. Санаторно-курортне лікування.
Безоплатне забезпечення санаторно-курортним лікуванням забезпечуються санаторіями, путівки до яких закупляються Мінсоцполітики України.
Перелік необхідних документів:
- паспорт;
- посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни;
- медичну довідку за формою 070-О.
Документи подаються особисто або уповноваженою особою. Звертатися за адресою: м. Ужгород, пл. Ш.Петефі, 24, каб. 12
4. Психологічна реабілітація учасникам АТО:
Щоб стати на облік, потрібні такі документи:
– копія посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни;
– копія документа, що підтверджує безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення;
– копія паспорта.
(Під час подання копій, особа надає оригінали для огляду).
Звертатися за адресою: м. Ужгород, пл. Ш.Петефі, 24, каб. 12
5. Професійне навчання, перепідготовка, підвищення кваліфікації та спеціалізацію учасників АТО (професійна адаптація).
Перелік необхідних документів:
– копія посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни;
– копія документа, що підтверджує безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення;
– копія паспорта та реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Звертатися за адресою: м. Ужгород, пл. Ш.Петефі, 24, каб. 12
4. Надання одноразової грошової адресної допомоги учасникам АТО, які зареєстровані в м. Ужгород:
– копія документа, що підтверджує безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення;
– копія паспорта (1,2, реєстрація) та реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Звертатися за адресою: м. Ужгород, пл. Ш.Петефі, 24, каб. 12
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
10:15, 9 грудня
3
11:11, 10 грудня
1
10:34, 7 грудня
15
10:06, Вчора
live comments feed...