Вступна кампанія-2016 в Ужгороді: ноу-хау, рекорди та «нашестя» медиків (ІНФОГРАФІКА)

0312.uа дізнавався про особливості цьогорічної вступної кампанії в найвідомішому виші краю – УжНУ. Документи тут прийматимуть ще 3 дні, до 27 липня. Тож, до уваги читачів уподобання абітурієнтів у 2016 році, найбільш та найменш популярні факультети. і, звісно ж, «ціна» вищої освіти.

Без перебільшення, цьогорічна вступна кампанія є особливою, адже відбувається за двома схемами. Абітурієнти, які прагнуть навчатись на денній формі навчання, подають заяву тільки у електронному вигляді. Такий підхід значно спрощує процедуру вступу. Тепер коридори УжНУ влітку не схожі на вулик. Все проходить значно спокійніше, оскільки тепер у місцевому виші, в основному, зустрічаються тільки майбутні «заочники», магістри та спеціалісти, які подають заяви у старий-добрий спосіб.

Прийом заяв у електронному вигляді, за словами очільника приймальної комісії УжНУ Петра Горвата, значно спрощує життя абітурієнтам, однак не обходиться і без непорозумінь:

«Головною особливістю цьогорічної вступної кампанії є електронний прийом заяв на навчання для абітурієнтів, які вступають на перший курс денної форми навчання, - розповідає Петро Петрович. – Звісно, десь є непорозуміння, є специфічні ситуації… Але ми стараємось вирішити їх у телефонному режимі. Звісно, якщо абітурієнт припустився певних помилок, ми можемо відмовитись від розгляду заяви, проте стараємось спочатку усе з’ясувати за допомогою діалогу. Звичайно ж, абітурієнти – це часто молодь, яка просто не має терпіння. Буває, система «зависає», і вони починають нервувати».

Як виявилося, до вступної кампанії абітурієнтів належним чином підготували:

«Ми дали декілька порад майбутнім студентам перед початком вступної кампанії, - каже Петро Горват. – По-перше, не варто подавати заяви у перші дні вступу, щоб зібратись з думками і все добре зважити. Попереджаємо також, що не варто подавати заяви упродовж останніх днів вступної кампанії, оскільки навантаження на систему може бути «піковим», і це фатально може закінчитися для абітурієнта».

Петро Петрович каже, що станом на 18 годину 21 липня до УжНУ надійшло 17,5 тисяч заяв на вступ на різні освітньо-кваліфікаційні рівні. Що стосується майбутніх першокурсників денної форми навчання, то таких заяв 10,5 тисяч.

Про факультети, які серед абітурієнтів є найбільш популярними:

13735281_320584118273950_1382898523_n

«Цьогоріч лідером серед абітурієнтів є медичний факультет, а саме фармація та лікувальна справа, стоматологічний факультет тощо, - говорить керівник приймальної комісії. – Проте, наразі важко говорити про підсумкові результати, адже конкретна інформація буде за фактом зарахування». За словами пана Горвата, вступна кампанія-2016 є успішнішою за минулорічну».

А ось що розповіли кореспондентові 0312.ua майбутні студенти УжНУ:

Георгій, вступає на юридичний

IMG_3990

«Я продовжую навчання після коледжу. Вступаю саме на цей факультет, адже, думаю, після його закінчення у мене буде багато перспектив щодо вибору професії, з якою пов’яжу своє життя. Це й поліція, й прокуратура, суд… Звісно, оплата за навчання немала, однак, упевнений, воно того варте!»

Марія, вступає на медичний

Марія

«У першу чергу, люблю допомагати людям. Бачу у цьому своє покликання. Вважаю, що це правильний вибір. Можливо, це прозвучить трохи дивно, але я хочу бути медсестрою. Авжеж, навчання на медичному – недешеве задоволення, але батьки роблять усе для того, аби я могла здійснити свою мрію».

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати