На Закарпатті НПП «Зачарований край» планують розширити

Метою зібрання робочої групи було обговорення та погодження змін меж (розширення) території Національного природного парку «Зачарований край», інформує прес-служба Закарпатського ОУЛМГ

За круглим столом обговорили питання розширення території парку за рахунок приєднання земель, на яких збереглися праліси, підвищення агітаційно-пропагандистської роботи щодо важливості збереження природи Українських Карпат. На сьогоднішній день площа пралісів і перестійних лісів Закарпаття сягає понад 60 тисяч гектарів. Частина, а саме 390 га розташовані на території НПП «Зачарований край» (загальна площа парку - 6101,0 га). А на території (13,5 тисяч га), яку планують розширити командою проекту ідентифіковано 2314,5 га цих цінних лісів. Особливість їх у тому, що тут зростають букові праліси, які є гідними кандидатами, щоб увійти до складу об'єкта Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО «Букові праліси Карпат та давні букові ліси Німеччини». Також є резерват бука лісового площею 242 га. Праліси та старовікові ліси парку та території пропонованого розширення мають вже багатовікову спадщину. За підрахунками їм – від 175 до 190 років.

Відповідно проект «Збереження карпатських пралісів» шляхом розширення території Нацпарків - природоохоронний.

Разом з тим, представники громадськості та органів місцевого самоврядування не дійшли не згоди стосовно розширення території на 13,5 тисяч гектарів. включення особливо цінних ділянок до складу парків.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати