На Закарпатті НПП «Зачарований край» планують розширити

Метою зібрання робочої групи було обговорення та погодження змін меж (розширення) території Національного природного парку «Зачарований край», інформує прес-служба Закарпатського ОУЛМГ

За круглим столом обговорили питання розширення території парку за рахунок приєднання земель, на яких збереглися праліси, підвищення агітаційно-пропагандистської роботи щодо важливості збереження природи Українських Карпат. На сьогоднішній день площа пралісів і перестійних лісів Закарпаття сягає понад 60 тисяч гектарів. Частина, а саме 390 га розташовані на території НПП «Зачарований край» (загальна площа парку - 6101,0 га). А на території (13,5 тисяч га), яку планують розширити командою проекту ідентифіковано 2314,5 га цих цінних лісів. Особливість їх у тому, що тут зростають букові праліси, які є гідними кандидатами, щоб увійти до складу об'єкта Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО «Букові праліси Карпат та давні букові ліси Німеччини». Також є резерват бука лісового площею 242 га. Праліси та старовікові ліси парку та території пропонованого розширення мають вже багатовікову спадщину. За підрахунками їм – від 175 до 190 років.

Відповідно проект «Збереження карпатських пралісів» шляхом розширення території Нацпарків - природоохоронний.

Разом з тим, представники громадськості та органів місцевого самоврядування не дійшли не згоди стосовно розширення території на 13,5 тисяч гектарів. включення особливо цінних ділянок до складу парків.

Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
15 переглядів у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань