• Головна
  • За півроку в закарпатських ЦОП – понад 50 тис. адміністративних послуг
15:11, 13 липня 2016 р.

За півроку в закарпатських ЦОП – понад 50 тис. адміністративних послуг

У роботі 10-ти Центрів обслуговування платників у Закарпатській області задіяні 67 працівників. Протягом першого півріччя 2016 року вони надали закарпатцям 52,5 тис. адміністративно-податкових послуг.

Зазначимо, що 85,4% послуг платники податків області одержали саме в центрах обслуговування – спеціальних місцях для надання послуг, що забезпечують кращу якість та швидкість їх надання.

Разом з тим, найпопулярнішою залишається послуга видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Так, протягом січня-червня 2016 року в області видано 36,3 тис. реєстраційних номерів, у т.ч. у ЦОП – 31,5тис.

Нагадаємо, що Центрами обслуговування платників Головного управління ДФС у Закарпатській області надається комплекс адміністративних, консультативних та інформаційних послуг. Платники без черги, у зручний для них час, мають змогу подати податкову звітність, отримати кваліфіковану консультацію, адміністративні послуги, а в ЦОП м. Ужгорода – отримати ключі електронного цифрового підпису.

Також, для зручності платників, у Центрах розміщено інформаційні стенди, які допомагають відвідувачам оформити заяви та декларації, дають можливість платникам ознайомитися з новаціями податкового законодавства, законодавства щодо ЄСВ тощо.

ДФС у Закарпатській області

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#цоп #закарпаття
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...