Мер Ужгорода викликав "на килим" усі служби "таксі" міста

«Я дуже прошу більше не допускати таких ганебних випадків, як трапився днями і отримав значний резонанс, коли водії таксі відмовляються везти людей із особливими потребами, не хочуть брати інвалідний візок, милиці. Це суперечить елементарній людяності, християнській моралі.

Чудово розумію, що міська влада не може вжити до служб таксі ніяких засобів впливу, бо ми не надаємо ні ліцензій, ні дозволів, це в компетенції Укртрансінспекції, тому просто наполегливо прошу пам’ятати, що людям із обмеженими можливостями і так дуже важко. Крім того, за якістю вашої роботи значною мірою складається враження про Ужгород, адже дуже часто послугами таксі користуються туристи, гості міста. На жаль, із цим прикрим випадком ми прозвучали на всю Україну. Тому проведіть розмови з кожним водієм, бо подібне – неприпустимо. Якщо такі випадки будуть повторюватися - міська рада звертатиметься до правоохоронних органів та Державної служби України з безпеки на транспорті», – наголосив сьогодні на зустрічі з представниками служб таксі міський голова Ужгорода Богдан Андріїв.

Про це повідомляє ужгородська міська рада.

На запрошення міської влади поспілкуватися відгукнулися 5 фірм – «Престиж», «Візит», «Максимус», «Корзо», «Сіті». Їм наголосили також, що під час прийому громадян до міського голови зверталися також зі скаргами, що таксисти вимагають за перевезення інвалідів додаткову оплату.

Жінка, яка представляла службу, водій котрої став «героєм» скандалу, пояснювала, що виникло непорозуміння: диспетчера не попередили про те, що потрібне авто з певними вимогами. Однак запевнила: уже днями з усіма водіями – і денної, і нічної змін буде з цього приводу серйозна розмова.

На зустрічі також порушувалися багато питань, які хвилюють таксистів міста. Насамперед скаржилися, що немає жодного майданчика для стоянки таксі, через що і водії, і навіть пасажири значною мірою потерпають. Наприклад, через те, що біля обласної лікарні односторонній рух, вузький проїзд, немає де зупинитися, хворим, які замовлять машину, доводиться телефонувати і просити: біжіть!

Такі ж проблеми поруч із залізничним та авто вокзалами – під прибуття чи відправлення потяга часто таксисти не мають, де зупинитися, бо вздовж тротуару біля фасаду вокзалу стоять приватні авто.

Таксистам пояснили: було рішення 2012 року про визначення в Ужгороді 12 майданчиків, їх потрібно було облаштувати (де потрібно – сформувати «кишеньку» для заїзду, встановити відповідні дорожні знаки, нанести розмітку). Рішення передбачало, що роботи з облаштування покладаються на керівника об’єднання міських таксистів, однак досі так нічого і не зроблено.

Богдан Євстафійович зазначив, що розуміє водіїв і потрібно повернутися до рішення 2012 року, спільно з таксистами підготувати пропозиції і переглянути його. Крім того, наприклад, біля залізничного вокзалу передбачать майданчик для машин із «шашечкою» в рамках запланованої на цей рік реконструкції площі Кірпи.

Міський голова поінформував також, які дороги планується відремонтувати ще в цьому році, де будуть облаштовані нові тротуари.

Таксисти скаржилися, що процес отримання ліцензії на перевезення в Києві дуже складний, тривалий, тому було б краще, якби прийняли рішення про видачу дозвільних документів на місцях. Кожен таксист, наприклад, платив би до місцевого бюджету певну «підйомну» суму і спокійно працював. Такий досвід, мовляв, є в одній чи двох інших областях України. Богдан Андріїв доручив відділу транспорту, зв’язку і державних закупівель з’ясувати суть питання, зокрема й проконсультуватися у колег із інших міст, а якщо це не суперечить законодавству, підготувати відповідний проект рішення.

Домовилися, що всі пропозиції представники служб таксі днями узагальнять і письмово звернуться до Ужгородської міської ради. Богдан Євстафійович ще раз підтвердив, що міська влада піде назустріч вирішенню проблем перевізникам таксі, однак і від них чекає належного ставлення до роботи і поваги до ужгородців та гостей міста.

Як ми писали раніше, В Ужгороді таксист відмовив у перевезенні дівчині з обмеженими можливостями.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати