На Закарпаття ввезли майже 725 тонн гуманітарної допомоги

Протягом першого півріччя 2016 року на Закарпаття у зоні діяльності Закарпатської митниці ДФС ввезено понад 724 тонни гуманітарного вантажу.

Згідно з статистикою фахівців митниці, понад 38% ввезеного товару імпортовано з Нідерландів, 25% – з Німеччини, 12% – з Норвегії. Інші країни-імпортери, серед яких Ліхтенштейн, Італія, Австрія, Швеція, Угорщина, Данія, Великобританія, Швейцарія, Франція та Чехія, ввезли на територію Закарпатської області товарів, частка яких із загальної кількості склала від 3,9% до 0,3%.

Найпопулярнішою категорією ввезених товарів стали: одяг, меблі та продукти харчування. Зокрема, найбільший обсяг ввезеної гуманітарної допомоги – 48% (353 тони) склав одяг, що використовувався, 19% (134 тони) – меблі, 12% (85 тон) – продукти харчування.

Також ввозилися постільна білизна, посуд, санітарно-технічне обладнання, дитячі коляски та велосипеди, миючі засоби та засоби особистої гігієни. У відомстві зазначають, що гуманітарний товар пропускається через митний кордон України у першочерговому порядку без обов’язкового попереднього митного декларування та без надання забезпечення сплати митних платежів, за умови наявності його отримувача у Єдиному реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги.

Митне оформлення гуманітарного товару із звільненням від оподаткування здійснюється митними органами за наявності рішення відповідного спеціально уповноваженого державного органу з питань гуманітарної допомоги.

ДФС у Закарпатській області

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати