Ужгородський "Водоканал" пояснив, чому піднімає тарифи на воду

Керівництво та трудовий колектив КП «Водоканал м. Ужгорода» намагаються робити усе від них залежне для покращення якості послуг водопостачання та водовідведення, обслуговування абонентів, переходу на більш прогресивні методи спілкування та співпраці між споживачем та надавачем послуг. На жаль, загальнодержавні обставини, що не залежать від нас, змушують підприємство ініціювати підвищення тарифів.

Як неодноразово інформувалося у засобах масової інформації та на сайтах, це пов’язано з постійним зростанням вартості складових (витрат) економічно обґрунтованої собівартості даних послуг, які і формують їх структуру. Так, щомісяця зростає вартість електроенергії, яка складає левову частку собівартості послуг з водопостачання та водовідведення – близько 50%. Зростає ціна паливно-енергетичних та інших матеріальних ресурсів, без яких неможливе функціонування підприємства (експлуатація та ремонт мереж, очищення води та стоків, тощо). Підвищення мінімальної заробітної плати тягне за собою збільшення обсягів податків, які підприємство повинно сплачувати до бюджету. Причому, оскільки ці складові зростають постійно, виникає невідповідність діючих тарифів фактичним витратам з виробництва та надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, які переглядаються значно рідше.

З 1 серпня поточного року планується підвищення тарифів. Протягом останніх двох місяців зафіксовано суттєвий спад рівня проплат населенням за спожиті послуги при одночасному збільшенні обсягів споживання води у літній період. Накопичуються борги, які, на жаль, можуть призвести до неспроможності КП «Водоканал м. Ужгорода» оплатити використану електроенергію, і, як наслідок, відключення об’єктів водопостачання та водовідведення від енергопостачання. Відсутність необхідних коштів також негативно впливає на ефективність діяльності підприємства, своєчасність і якість ремонту та експлуатації систем централізованого водопостачання та водовідведення та якість надання послуг споживачам, у тому числі забезпечення подачі води без графіку. Тому звертаємося до ужгородців та жителів навколишніх сіл із переконливим проханням сплатити за спожиті послуги. Абонентам, які тривалий час не надавали інформацію про обсяги споживання (покази лічильників), рекомендуємо усунути даний недолік, з метою здійснення правильних розрахунків за відповідними тарифами та запобігання ситуаціям, коли нарахування проводитиметься пізніше за більшою ціною. Споживачам, у яких накопичилися значні борги, надається можливість їх розстрочення.

Шановні споживачі! Сподіваємося на порозуміння і на те, що внаслідок наших спільних зусиль місто та населені пункти не залишаться без води та відведення стоків.

У разі виникнення будь-яких питань, звертайтесь до нас в абонентський відділ, за адресою: м. Ужгород, вул. Митна, 1. Крім того, Ви можете зв’язатись з нами, за контактними телефонами: (0312) 64-31-05, (0312) 64-06-98, (0312) 44-39-31, (0312) 44-03-42, а також, за допомогою електронної пошти: kanc@voda.uz.ua.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати