0312.ua

В Ужгороді відділення "Укрпошти" не має навіть власного скотчу

В Ужгороді відділення Укрпошти за вул. Грушевського 35 не має незамінного атрибуту у своїй роботі - скотчу.

Про це у соцмережі ФБ повідомила Darya Dulishkovych. 

"Якщо ви йдете на Укрпошту відправляти посилку, беріть з собою скотч!

Ситуація сьогодні (відділення 88015 по вул. Грушевського,35).
- Доброго дня, хочу відправити посилку.
- Я не можу відправити вашу посилку.
- Чому?
- У нас немає скотча (щоб приклеїти бумажки з печатями). Укрпошта не провела тендер. Скотч буде через тиждень. Якщо хочете, щоб я відправила, приходьте з своїм скотчем. Рядом є АBC. Там продається.

Шок. Сказати нічого. Доки ходила за скотчем (лишила їм рулон; не хотіли брати), поштарка вже приклеїла горезвісні «бумажки» до моєї посилки. Я все розумію, що працівники пошти за свою мізерну ЗП не повинні купляти канцелярське приладдя. Але це вже виходить за всі можливі і неможливі рамки. Хто винен в цьому безладі? Хто вчасно не забезпечив працівників пошти скотчем? Хтось має понести відповідальність? Але ж всі ми платимо податки. Платимо за послуги Укрпошти. І при цьому я або якась старенька бабуся має приходити з своїм скотчем?! А може ще клей, ножиці, врешті-решт, компьютер брати з собою?

Подзвонила на Гарячу лінію. Пообіцяли дати відповідь максимум через 30 днів", - коментує цю подію жінка.

Нагадаємо, В ужгородському ресторані "Рубін" з'явилась нова страва - "Кремзлики із тарганами".

Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати