15:30, 16 травня 2016 р.
31 травня - сесія ужгородської міської ради: перелік питань
Мер Ужгорода Богдан Андріїв підписав розпорядження "Про скликання чергової ІIІ сесії
міської ради VІІ скликання". У порядку денному сесії, яка відбудеться 31 травня, майже 50 питань.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
1. Про надання грошової допомоги гр. Богенчуку І.М.
2. Про надання грошової допомоги гр. Бацко Г.М.
3. Про надання грошової допомоги малозабезпеченим мешканцям міста.
4. Про надання грошової допомоги малозабезпеченим мешканцям міста.
5. Про надання грошової допомоги малозабезпеченим мешканцям міста.
6. Про доповнення до рішення І сесії міської ради VІІ скликання 10.03.16 р. № 129.
7. Про Програму енергоефективності міста Ужгород на 2016 – 2017 роки.
8. Про доповнення до рішення І сесії міської ради VІІ скликання 04.02.16 р. № 89.
9. Про зміни до рішення міської ради 23.12.2015 р. № 67 «Про надання пільг».
10.Про зміни до рішення ХХVІ сесії міської ради VІ скликання 07.11.14 р. № 1496.
11. Про Програму надання дотації на відшкодування витрат, у разі затвердження органом місцевого самоврядування тарифів на послуги з утримання житлового фонду м. Ужгород нижчими від розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво на 2016 рік.
12. Про зміни до Програми фінансової підтримки комунальних підприємств міста Ужгород на 2016 – 2017 роки.
13. Про зміни до рішень міської ради 19.12.2014 № 1576, 19.06.2015 № 1700.
14. Про зміни до рішення ХІ сесії міської ради VІ скликання 30.12.2011 року № 396.
15. Про зміни до рішення І сесії міської ради VІІ скликання 10.03.2016 р. № 135.
16. Про зміни до Програми благоустрою міста Ужгород на 2015 – 2017 роки.
17. Про зміни до бюджету міста на 2016 рік.
18. Про зміни до Програми економічного і соціального розвитку м. Ужгорода на 2016 рік.
19. Звіт про виконання бюджету міста за І квартал 2016 року.
20. Про продовження терміну дії комітету місцевого самоврядування мікрорайону «Доманинці».
21. Про розмір орендної плати.
22.Про ліквідацію комунального підприємства «Служба пасажирських перевезень».
23. Про створення комунального підприємства.
24. Про передачу гуртожитку в оперативне управління та дозвіл на приватизацію.
25. Про передачу гуртожитку в оперативне управління та дозвіл на приватизацію.
26. Про передачу гуртожитку в оперативне управління та дозвіл на приватизацію.
27. Про передачу будівлі у користування.
28. Про передачу приміщень у користування.
29. Про передачу приміщень у користування.
30. Про встановлення заборони та врегулювання спірних питань по містобудівній документації.
31. Про надання дозволів на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок.
32. Про затвердження та надання дозволів на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок.
33. Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок.
34. Про надання дозволів на складання технічної документації щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
35. Про затвердження технічної документації щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
36. Про припинення дії договорів оренди земельних ділянок.
37. Про поновлення договорів оренди земельних ділянок.
38. Про надання дозволів на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок.
39. Про приватизацію земельної ділянки несільськогосподарського призначення шляхом викупу.
40. Про приватизацію земельної ділянки несільськогосподарського призначення шляхом викупу.
41. Про приватизацію земельної ділянки несільськогосподарського призначення шляхом викупу.
42. Про зміни та скасування рішень міської ради.
43. Про затвердження положень про новоутворені структурні підрозділи Ужгородської міської ради.
44. Про зміни до структури та загальної чисельності апарату міської ради і виконавчих органів.
45.Про зміни до рішення міської ради 26.11.2016 № 8.
46. Різне.
Міський голова Б.Андріїв
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
12:22
Вчора
Оголошення
10:19, 9 грудня
136
00:25, 11 грудня
10:18, 12 грудня
6
10:51, 11 грудня
live comments feed...