• Головна
  • Закарпатська делегація відвідала виставкові стенди зарубіжних та вітчизняних туроператорів
16:50, 2 квітня 2016 р.

Закарпатська делегація відвідала виставкові стенди зарубіжних та вітчизняних туроператорів

Туроператори відмічають підвищену зацікавленість туристів до закарпатського туризму
З метою активного просування на зовнішньому туристичному ринку внутрішнього продукту Закарпаття, делегація області відвідала виставкові стенди зарубіжних та вітчизняних туроператорів, які брали участь у туристичній виставці "Україна-подорожі та туризм" ‪#‎UITT‬. Так, вищезазначеним субєктам турдіяльності було вручено підбірку рекламно-інформаційних матеріалів про відпочинок на Закарпатті. Це інформація про: доступні заклади розміщення (готелі, сільські садиби); культeрно-масові заходи? проведення яких очікується в 2016 році (довідник "Фестивальне Закарпаття 365"); гастрономічне та смачне Закарпаття (дегустація вин та сиру, відвідування винних підвалів); термальний потенціал Закарпаття (інформація про оздоровчі, курортні та рекреаційні заклади) та багато іншої корисної інформації. Також аналогічний підбір інформації було вручено нашим колегам та туроператорам із Угорщини, Cловаччини, Єгипту, Греції, Албанії, Чорногорії тощо. Ну і звісно ми, як справжні цінителі квітучого Закарпаття, гостинно запрошували на цвітіння сакур у м.Ужгород, Мукачево та унікальної за своїм походженням Долини нарцисів, яка знаходиться у Хустському районі. Туроператорам (як нашим так і зарубіжним) було рекомендовано врахувати туристичні можливості Закарпаття та формувати нові пізнавальні, розважальні та інші тематичні тури нашою областю.
Під час спілкування з учасниками туристичного ринку було відміченл, що за останній період увага туристів до Закарпаття значно зросла. Це зумовлено початком серйозної рекламної кампанії, яку розгорнули як в інформаційному просторі, так і участю в різноманітних туристичних форумах, виставках тощо. Крім того, досі не розкритий весь потенціал Закарпаття на туристичному ринку, що дає можливість створювати нові унікальні продукти.
Управління туризму й надалі буде продовжувати реалізацію програми розвитку туризму та курортів в частині розробки ефективної маркетингової стратегії.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...