Новина дня
16:10, 1 березня 2016 р.
Кожен другий автобус «Ужгород-Чоп» та «Ужгород-Мукачево» - аварійний
Новина дня
Вчора, до редакції 0312.ua надійшов лист від мешканки Ужгорода, до якого були прикріплені фото автобусів, які знаходяться у аварійному стані, однак продовжують курсувати маршрутом «Ужгород-Чоп» та «Ужгород-Мукачево».
Кожен другий автобус «Ужгород-Чоп» та «Ужгород-Мукачево» - аварійний (фото) - фото 1
«Людей возять, як металобрухт в аварійних автобусах! Повністю ржаві ззовні, латані, багажники не закриваються (буває що і всю дорогу відкриті), речі в багажнику брудні після такої дороги. В автобусі запах гниття, та вихлопних газів, брудні вікна (через які вже нічого не видно), пірвані та забруднені сидіння, смердючі та повністю в пилюці штори і т.д.. Водії палять, балакають по телефону, п’ють каву і дають здачу одночасно», - пише читачка 0312.ua Ольга Петрівна.
Журналісти відправилися на ужгородський автовокзал.
Біля автобусів «Ужгород-Чоп» стоїть чоловік Іван, який проводжає сина.
«Ви фотографуйте не лише з одного боку, покрутіться трохи і знайдете величезні дірки», - говорить той.
Це справді так. Усі чотири автобуси маршруту, що знаходяться на зупинці, їсть іржа..
«Це Ви транспортом називаєте? - запитує Іван. – Як на такому автобусі можна взагалі їздити? А коли зима, морози? Там повсюди дірки. Вони ж мають проходити якийсь техогляд! Як можна допускати ось це для перевезення людей? Треба піднімати документацію, а то наша влада завжди лише очі замилити може. Ось як тепер: купили дві нові маршрутки і все!».
…На ужгородському автовокзалі ажіотаж. Студенти, бабці, жебраки. Ситуація та сама. Кожен другий автобус ржавіє. Десь це видно більше, десь менше.
Бачимо двох молодиків, які чекають свій автобус. Підходимо і запитуємось, чи задоволені вони сервісом перевезення пасажирів:
«Та ви що? Знаєте, за п’ятибальною шкалою – це тверда одиниця. Комфорту немає, холодно, сирість повсюди. Де ви таке бачили у Європі? Нам часто доводиться бувати за кордоном – там все з комфортом. Все для клієнта. А у нас? От гляньте на словацький автобус (поряд стояв автобус, який здійснює міжнародні перевезення) і порівняйте з нашими…»
Другий додає:
«Ти про ціни забув сказати! Ми з кожним роком платимо все більше, а отримуємо менше. Це взагалі жах! Береш квиток з місцем, а всю дорогу мусиш стояти».
Хлопці побігли на свій автобус, а ми продовжуємо й далі шукати аварійні автобуси. За час перебування, аби не збрехати, таких нарахували 10. Це при тому, що рахували лише ті, на яких ржа кидалась у вічі.
Ужгородський автовокзал від іржавих автобусів відхрещується.
«Питання стану автопарку – компетенція замовника послуг, що визначає вимоги до транспортних засобів. Мова йде про місцеві державні адміністрації, які через конкурси розподіляють усі маршрути між перевізниками. Що стосується класу самого транспортного засобу, що надається перевізником, то не останнім у цьому визначенні є рівень рентабельності рейсу, на якому курсує той чи інший автобус», - коментують 0312.ua у ВАТ «Закарпатавтотранс». І додають:
«Відповідно до постанови КМУ «Про затвердження Порядку проведенняобов’язковоготехнічного контролю…» від 30.12.12р. № 137, автобуси повинні проходити обов’язковий технічний контроль, незалежно від строку експлуатації, двічі на рік. Відповідальність за це лежить на перевізнику, проте перевірка технічного стану транспортного засобу, що здійснює регулярні пасажирські перевезення, відноситься до компетенції як замовника послуг (місцеві державні адміністрації) так і до компетенції Укртрансінспекції та підрозділів МВС України. До слова, водій автобуса перед виходом у рейс повинен пройти обов´язковий технічний огляд транспортного засобу на матеріально-технічній базі автотранспортного підприємства або, у разі відсутності такої, за укладеним договором на базі акредитованої станції технічного обслуговування».
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
18:59, 10 грудня
18:59, 10 грудня
18:59, 10 грудня
18:59, 10 грудня
18:59, 10 грудня
live comments feed...