17:29, 28 січня 2016 р.
Як ужгородцям правильно заповнити новий договір з газовиками?
Впродовж січня закарпатці разом з рахунком за газ отримали від постачальника газу ТОВ «Закарпатгаз Збут» заяву-приєднання до умов договору постачання природного газу побутовим споживачам та інформаційний лист з роз’ясненням. У зв`язку з численними запитаннями споживачів ТОВ «Закарпатгаз Збут» надає роз`яснення як правильно її заповнити.
У пункті 1.1 заяви-приєднання необхідно внести інформацію про тип будинку: приватний будинок, квартира, комунальна квартира тощо. Якщо ви проживаєте у багатоповерховому будинку – вкажіть поверховість будинку.
У пункті 2 необхідно поставити підпис біля слова «так» - «На підставі даних Оператора ГРМ...». Підпис в цьому місці означатиме, що нарахування за газ буде здійснюватися за обсягами газу, переданим Постачальнику від оператора газорозподільних мереж - ПАТ «Закарпатгаз», як облікової організації та визначений у відповідності до п.4 розділу IX «Кодексу газорозподільних систем».
У свою чергу споживачі природного газу з лічильниками інформують ПАТ «Закарпатгаз» про фактичні обсяги використаного природного газу щомісяця до 5-го числа, станом на 1 число місяця наступного за звітним. У випадку відсутності лічильника у споживача - об'єм використаного газу визначається нормами споживання, встановленими Кабінетом Міністрів.
У графі «За планової величини...» - необхідно поставити хрестики або не заповнювати графу, якщо ви не обрали цей вид здійснення нарахування.
У пункті 3 необхідно обрати спосіб оплати за надані послуги:
Споживачі можуть обрати будь-який з цих пунктів, або ж обидва, залежно від того, як зручніше проводити оплату.
Під пунктом 3 необхідно вказати дату підписання і поставити свій підпис.
Інформацію про пільгу споживачу заповнювати не потрібно. Якщо пільга активна, вона автоматично потрапляє при роздруківці заяви-приєднання Постачальником. У випадку, якщо споживач отримує пільгу, а відмітка про це до заяви не потрапила, для врегулювання питання просимо звернутися в абонвідділ. Даних про субсидії в заяві-приєднанні немає і вносити їх не потрібно.
У випадку, якщо споживач виявляє розбіжність у даних, вказаних в заяві-приєднанні (наприклад, відбулась зміна власника) з фактичними – йому необхідно звернутись для внесення змін в абонентну службу газорозподільної компанії або до оператора контакт-центру за номером (0312) 42-47-04, який підкаже найоптимальніший та найзручніший варіант вирішення проблеми.
Повернути заяву-приєднання газопостачальній компанії можна у декілька способів: вкласти у спеціальну скриньку в абонзалі, передати контролеру за наступного його візиту або надіслати поштою.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
10:45
Вчора
Оголошення
21:30, Вчора
12:38, 1 жовтня
09:39, 29 вересня
09:39, 29 вересня
16:55, 4 жовтня
live comments feed...