Більшість українців дізнаються новини з "1+1" та "Інтера" (Інфографіка)

Про це свідчать результати дослідження, проведеного соціологічною агенцією "Фама" на замовлення Lviv Media Forum і Школи журналістики УКУ.
Більше третини українців мають улюблений новинний телересурс. Найпопулярнішою серед українців програмою є новини на "1+1". "ТСН" назвали майже половина опитаних. Понад третина обирають "Подробиці" на каналі "Інтер".
Другим за пріоритетністю джерелом новинної інформації є онлайн-медіа. Інтернет-ресурсами цікавляться понад половина опитаних. На новинні сайти українці здебільшого переходять з російських соцмереж "Вконтакте" і "Одноклассники".
Читають "Українську правду", "Цензор.НЕТ", "Кореспондент.net", "Обозреватель".
Більш ніж третина аудиторії продовжує читати друковану пресу, віддаючи перевагу регіональним виданням.
Рідше новини слухають по радіо. Аби отримату свіжу інформацію, приймачі вмикають чверть українців. Сім відсотків слухачів – аудиторія, яка звикла називати радіо "брехунцем" або "колгоспником".інфографік
www.pravda.com.ua
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
7 переглядів в червні
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі