В Укрзалізниці стався масштабний технічний збій: онлайн сервіси тимчасово не працюють

Сьогодні зранку через технічний збій в ІТ-системі Укрзалізниці припинили роботу онлайн сервіси. Зокрема, недоступні продаж квитків через застосунок і сайт, замовлення послуг та довідкові сервіси. Проблема не усунута станом на 18.20.

Фахівці працюють над усуненням проблеми, а компанія оперативно змінила процеси, щоб пасажири могли користуватися послугами без перешкод. Збільшено кількість працівників у касах вокзалів, а начальникам поїздів дозволили оформлювати проїзд на борту у термінових випадках.

Якщо раніше придбаний квиток не відображається у застосунку, варто перевірити електронну пошту — там має бути PDF-версія.

На час усунення збою продаж квитків на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня, здійснюється виключно у касах. Для оформлення групових перевезень, вагонів для осіб з інвалідністю чи інших послуг необхідно звертатися на електронну адресу services.uz.gov.ua@gmail.com.

Рух поїздів здійснюється за графіком, ситуація контрольована.

Підписуйтеся на наш Телеграм-канал та отримуйте новини ще оперативніше!