Оператор мобільного зв’язку "Київстар" зазнав значного збою. Користувачі скаржились на відсутність зв’язку, списання коштів та неможливість використовувати мобільний застосунок.
Про це повідомляє пресслужба оператору мобільного зв’язку у відповідь на скарги користувачів у Facebook.
Проблеми з’явилися близько 9 ранку у четвер. Гаряча лінія підтримки “Київстар” була перевантажена, абонентів просили зателефонувати пізніше.
Під дописами у соцмережах користувачі залишали скарги на оператора. Вони зазначили, що під час спроби зателефонувати на інший номер з’являється повідомлення про нестачу коштів на балансі. При цьому не вдається перевірити баланс. Однак навіть після поповнення рахунку спостерігається нестача балансу.
Згодом користувачі повідомили, що зв’язок та сайт “Київстару” почали поступово відновлювати роботу. Однак досі не неможливо перевірити баланс та скористатися застосунком.