Месенджер Telegram готується до введення в 2021 році рекламних інструментів і монетизації.
Особливості майбутніх інструментів стали відомі з розділу «Переклади» на офіційному сайті месенджера, де спільнота лінгвістів переводить на різні мови світу новини про Telegram, які готуються до випуску, передає ZN.ua.
Особливості майбутньої реклами в Telegram:
- реклама не буде використовувати особисті дані користувачів для таргетування: всі користувачі, які переглядають канал з рекламним постом, будуть бачити одне повідомлення;
- реклама публікуватиметься в каналах, які відповідають їй за тематикою (наприклад, реклама книгарні буде з'являтися в каналах, пов'язаних з освітою, літературою і книговиданням);
- месенджер не буде відслідковувати, чи перейшли ви за посиланням (відповідно, реклама килимів не переслідуватиме вас три місяці в інтернеті після випадкового кліка на таку рекламу);
- у рекламних повідомленнях не будуть використовуватися посилання на зовнішні сайти, щоб ті також не змогли відслідковувати дії користувача Telegram;
- до повноцінного запуску дохід від реклами буде покривати витрати на розробку рекламних інструментів, після цього автори каналів зможуть також отримувати гроші за розміщення.