Міносвіти і науки спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та за участі міжнародних партнерів із Центру SeeD розробили інтерактивний порадник «Школа в умовах пандемії» для керівників і колективів закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба МОН.
Зазначається, що порадник створено міжнародними експертами з урахуванням вже існуючих вітчизняних рекомендацій та з використанням матеріалів ЮНІСЕФ, ВООЗ та інших міжнародних організацій. Під час розробки також враховано інформацію, яку надавали заклади освіти в межах попередніх опитувань, які проводилися МОН.
Як повідомляється, порадник також передбачає тематичне опитування керівників і педагогів щодо роботи закладів в умовах пандемії. Відповіді на запитання анкети допоможуть з’ясувати наявні потреби закладів, ефективно планувати підтримку, удосконалювати державну політику щодо реагування на виклики пандемії та мінімізувати її негативний вплив на освітній процес.
Розробники порадника радять залучити до роботи з ним колег, зокрема, заступників директора, шкільних психологів, соціальних педагогів та вчителів. Так педагогічний колектив зможе надати додаткову інформацію та цінний зворотний зв’язок.
Порадник в інтерактивному форматі доступний за посиланням.
Як повідомлялося, Міністерство освіти й науки в межах реалізації ініціативи Президента щодо сприяння молоді з тимчасово окупованих територій України при вступі до закладів вищої освіти запроваджує пілотний проєкт безоплатних підготовчих курсів для дітей з окупованих територій.
Підписуйтеся на наш Телеграм-канал та отримуйте новини ще оперативніше!