Це повинно допомогти краще підбирати музику під смаки користувача. Технологія буде враховувати інтонацію, стресовість і ритміку голосу.
Сервіс потокового аудіо Spotify запатентував нову технологію розпізнавання мовлення користувача, яку буде вбудовано в алгоритм рекомендацій музики, повідомляє Independent, передає Кореспондент.net.
Відзначається, що програма повинна допомогти з визначенням емоційного стану, статі, віку або акценту людини. Технологія розпізнавання буде використовувати інформацію про "інтонацію, стресонасиченість, ритміку та інші виміри мовленнєвого потоку" при аналізі голосу.
Spotify розробив цю технологію, оскільки прохання користувачів надавати особисту інформацію про те, що їм подобається чи не подобається, вимагає від них "нудного введення відповідей на кілька запитів, щоб система могла визначити смаки користувача".