З питань виконання функцій представництва інтересів держави в суді вирішено 66 звернень.
Близько половини з усіх звернень (1716) стосувалися питань, що не входять до компетенції органів прокуратури, тож їх скеровано до органів влади та контролю відповідно до чинного законодавства.
Нагадаємо, що наразі прийом звернень громадян у Закарпатській обласній прокуратурі здійснюється виключно в електронній формі чи за допомогою поштових засобів зв’язку. Більш детально про це – тут.
Водночас функціонує телефон «гарячої лінії» – (0312) 61-59-30. За цим номером громадяни можуть не лише оформити звернення, а й отримати юридичні консультації за конкретними фактами порушення їх прав та фахову правову допомогу з інших питань, вирішення яких входить до компетенції органів прокуратури.