У середу, 16 жовтня, у Закарпатській ОДА під час наради з питань ефективного функціонування та розвитку мережі автомобільних доріг постало питання щодо частих порушень у дотриманні вагових норм для транспортних засобів, які їздять дорогами Закарпаття.
Обласні дорожники сперечалися про відповідальність за «перегруз» на дорогах Закарпаття (ФОТО)
Фахівці наголосили, що в області потрібно забезпечити роботу пересувних пунктів габаритно-вагового контролю на трасі, адже логістичні компанії заради економічної вигоди свідомо перезавантажують свої транспортні засоби, тим самим порушують норми законодавства і нищівно впливають на автошляхи. На сьогодні в області діє один стаціонарний пункт вагового контролю на трасі «Київ-Чоп» біля санаторію «Карпати».
У зв’язку з такою ситуацією у голови Закарпатської обласної ради Михайла Рівіса резонно виникнуло питання щодо долі мобільного комплексу, який свого часу передали області.
За словами представника обласного управління Укртрансбезпеки, в області немає спеціально обладнаних майданчиків для експлуатації цього комплексу, за що відповідає Укравтодор. Керівник Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Михайло Попович відповів на претензію, що такий майданчик облаштовано і він може експлуатуватися.
«Такий майданчик створено на автодорозі «Добронь-Мукачево-Косино». На наступний рік заплановано ще кілька таких майданчиків», – зазначив Михайло Попович. Аргументи представників Укртрансбезпеки та Укравтодору зводилися до того, що, з одного боку, «майданчик не приведено до належного стану і не сертифіковано», а з іншого, – «на майданчику важити можна, а все інше – це просто відмовки».
У діалог втрутився голова Закарпатської ОДА Ігор Бондаренко, який зазначив, що в такій ситуації керівництво обох структур могло б запропонувати своїм закарпатським колегам залишити займані посади.
«Недотримання ряду вимог призводить до появи колійності, а згодом і ямковості доріг. В області категорично заборонено використання транспортних засобів із навантаженням понад 24 тони. Це заборонено, у першу чергу, законодавством», – наголосив директор департаменту інфраструктури, розвитку і утримання мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення та житлово-комунального господарства Закарпатської ОДА Едуард Маляр.
Цього року підрозділом Укртрансбезпеки було складено 94 протоколи за перезавантаження транспортних засобів, що курсують автошляхами Закарпатської області.
0312.ua