Ми звикли через інтернет купувати різне: квитки на літак чи потяг, електротехніку, будівельні матеріали і т.д. Але для українців і, зокрема, закарпатців, ще й досі незвичною справою є онлайн-замовлення продуктів харчування. Багатьом нашим співвітчизникам й досі здається, що легше піти в супермаркет, витратити власний час, щоб купити молоко, ковбасу, хліб, овочі чи будь-які інші продукти.
Та сучасний надшвидкий ритм життя у містах диктує свої умови та кидає нові виклики, з якими добре справляються наші європейські сусіди. Так, у багатьох великих європейських продуктових мережах, як-от Tesco, Auchan чи Carrefour вже давно працює послуга доставки онлайн продуктів до дому чи до місця роботи. Ця послуга є зручною для багатьох категорій населення. Як от пані Ганна, жителька угорського Мішкольца. Вона – молода мама, якій важливо постійно бути біля своєї новонародженої дитини. Постійний догляд за чадом не дає їй можливості вийти в місто у супермаркет, щоб придбати підгузники чи різноманітну продукцію дитячого харчування. Та й самій хочеться скуштувати щось смачненьке. Тому вона, зареєструвавшись на сайті однієї з мереж супермаркетів, активно користується послугою онлайн-доставки продуктів. Адже ця послуга дає можливість і зекономити власний час, і гаманець, і дитина завжди буде під доглядом матері. А кур’єр вчасно доставить товари до неї додому. А сама послуга ще й дасть можливість заощадити.
Як і для неї, так і для багатьох європейців, онлайн-замовлення продуктів стає звичною справою. Ним користуються чи не усі категорії населення Європи. А показники онлайн-продажів з кожним роком зростають у геометричній прогресії. Головна перевага цієї послуги полягає у тому, що кур’єр зробить все за них, і вчасно доставить свіжі продукти до місця призначення.
Статистика свідчить, що кількість європейців, які користувались послугами онлайн-замовлення і доставки продуктів, досягла позначку у 60 мільйонів осіб. При цьому Велика Британія, Німеччина, Франція і Нідерланди займають рекордну частку – 76% у доставці продуктів харчування.
Україна теж активно слідкує за процесами і бере найкраще з досвіду європейських країн. Розуміючи важливість доставки продуктів, великі мережі активно розвивають онлайн-торгівлю. Звісно, у нашій країні інтернет-торгівля ще не досягла такого рівня як у Європі, але є хороші перспективи. Адже для багатьох категорій населення ця послуга є дуже актуальною.
У Мукачеві та Ужгороді першими, хто запровадив послугу онлайн-доставки продуктів, є міні-маркет “Кошик 24”. Власники закладу першими зрозуміли, що за цією послугою велике майбутнє.
Робота онлайн-магазину “Кошик24.com.ua” не відрізняється від практики європейських колег:
- Як і за кордоном, клієнт заходить на сайт онлайн-маркету, реєструється і робить своє замовлення.
- Як тільки він визначився із тим, що замовити, справа вже за малим.
- Замовлення підбирають до 20-30 хвилин.
- Як тільки продуктовий кошик сформували, клієнту зателефонує менеджер для узгодження усіх важливих деталей. А кур’єр швидко доставить продукти до місця призначення.
Використовуючи Інтернет для купівлі харчів, не потрібно кудись їхати, витрачати бензин (якщо пересуватися автомобілем), стояти в черзі і тягти важкі сумки — Ви економите свій час і сили. А також отримуєте можливість не виходити з дому, щоб придбати харчі. Це зручно для усіх категорій населення. Адже головна перевага – це економія часу. Особливо у вихідні, щоб не витрачати свій час на похід на ринок чи супермаркет. У спеку або ж дощ чи в холодну зимову погоду Ви спокійно без жодних перешкод чи незручностей можете зайти на сайт та легко зробити замовлення. До того ж пошук необхідного вам товару в інтернет-магазині куди простіший – не потрібно блукати рядами, переглядаючи полиці. Варто просто ввести назву товару або зайти в потрібну категорію.
Кур’єрська доставка продуктів дозволяє Вам також здійснювати благодійні вчинки. Наприклад, як же буде приємно вашим батькам отримати повний пакунок продуктів безкоштовно за ваш рахунок та ще й з кур’єрською доставкою під поріг будинку чи квартири (до речі, кур’єр виносить продукти на поверх до дверей).
Представники міні-маркету зауважили, що зручність цієї послуги полягає у тому, що Ви економите не лише свій час на похід за покупками, але й свій власний гаманець. Адже якщо клієнт замовляє товарів на суму більше 400 гривень, то доставка є безкоштовною. Та й при меншій сумі замовлення доставка коштуватиме невелику суму.