«Люди не читають рекламних оголошень. Вони читають те, що їх цікавить, і іноді цим виявляється рекламне оголошення» Говард Госсаж
Ми б могли почати нашу статтю з того, що таке «рекламна стаття» для продавця товарів/послуг, яку ефективність та вплив вона має і прямо запропонувати вам скористатись розміщенням, щоб покращити впізнаваність Ваших товарів і підвищення продажів. «Та кому ви пропонуєте?» – подумали б Ви, адже працюєте у своїй сфері не перший рік і приблизно знаєте яка реклама Вашого товару яку ефективність має і яку віддачу Ви від неї отримуєте.
Та ми наведемо звичайний приклад: уявіть, що Ви йдете в дощову погоду з парасолькою, серед таких самих людей з одноманітними парасолями. І тут Вашу увагу приваблює парасоля, на якій видніється логотип і надпис «Під нашою парасолею завжди не тільки сухо, але й весело!». Здалося б, що в цьому надписі нічого такого немає, але цей надпис є аналогом рекламної статті, яка розповідає про перевагу товару і приваблює покупців купляти парасолі саме в цій компанії. Адже, ті, хто цю рекламу побачить, захочуть дізнатись чому під парасолею весело – зайдуть в пошуках компанії в інтернет, потім на їх сайт і побачать, що в середині парасолі надруковані смайлики та смішні фрази про дощ, що завжди скрасять очікування в дощову погоду.
Публікація рекламної статті це як ця парасолька в прикладі – носій прямої чи нативної реклами, який виділяє Вас серед Ваших конкурентів, приваблює споживачів саме до вашого товару, інформує споживача, що у вашій пропозиції є ще «але», а це значить додаткова перевага товару, тощо.
Дійсно, сьогодні рекламна стаття є однією з найефективніших способів прорекламувати та розкрутити товари і послуги, запропоновані компанією. Головною метою статті є залучити увагу якомога більше споживачів до рекламованого продукту, зацікавити користю пропонованого товару чи послуги, змусити перейти на сайт компанії для уточнення деталей.
А чи знаєте Ви що є результатом добре написаної рекламної статті? Результат це зростання продажів, підвищення впізнаваності бренда, зростання довіри покупців. І залежно від необхідного бажаного результату підхід до написання рекламної статті може бути зовсім різним.
При прийняті рішення щодо публікації рекламної статті потрібно зробити важливий вибір однієї з виду статей, адже від цього залежить, яка аудиторія зверне увагу на статтю і чи прийме рішення про покупку товару.
ВИДИ РЕКЛАМНИХ СТАТЕЙ:
- Інформаційна рекламна стаття. Вона відрізняється простотою і лаконічністю. Її мета - лише проінформувати потенційного покупця про якості рекламованого продукту. Рекламний текст дуже короткий, такий текст повинен нагадувати покупцям про переваги відомого продукту або бренду.
- Рекламний текст-навіювання містить багаторазове повторення назви продукту. Механізм впливу такого тексту на сприйняття людиною рекламованого продукту дуже простий: багаторазово повторене твердження сприймається як істина.
- Переконлива рекламна стаття, на відміну від навіювання, не просто повторює назву продукту, але й приводить певні аргументи на користь цього продукту. Така рекламна стаття відрізняється більшою емоційністю в порівнянні з іншими видами рекламних статей.